مدیر آموزش وپرورش جوادآباد: تامین نیروی انسانی توانمند، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش

ورامین(پانا) - مدیر آموزش و پرورش جوادآباد در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور عنوان کرد تامین نیروی انسانی توانمند از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش جوادآباد: تامین نیروی انسانی توانمند، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، عباس کیوانلو مدیر آموزش وپرورش جوادآباد با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس با توجه به شرایط کنونی کاملا متفاوت از اجلاس های قبلی است، گفت: اجلاس سی وچهارم در شرایط کرونایی حال وهوای ویژه ای به لحاظ نحوه برگزاری داده است و آخرین اجلاس سران آموزش و پرورش قرن است که حتما پرداختن به آموزش مجازی، فناوری های نوین و گسترش و تحول آموزشی جزو اهداف اصلی این اجلاس است.

وی تامین نیروی انسانی کارآمد وتوانمندسازی آنها به نحو مطلوب را از وظایف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: تامین منابع مالی جهت ارتقا وکیفیت سخت افزاری و نرم افزاری، تقویت پژوهش علمی وعملی، تقویت مدرسه محوری وهمچنین تحول در تالیف وساختار برخی از کتب آموزشی از مهمترین چالش های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کیوانلو در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی دقیق جهت اجرای دقیق دستور العمل ها وشیوه نامه های مربوط به پروژه مهر، اظهار کرد: پیش ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی و توسعه متوازن و همچنین بازدیدهای منظم از مدارس و تلاش جهت رفع نقایص آنها از جمله برنامه هایی است که به طور جدی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در امر مدرسه سازی و جذب خیرین مدرسه ساز در منطقه بسیار موفق عمل شده است، تاکید کرد: در سال جاری تعداد سه مدرسه احداث و افتتاح شده است و تعداد سه مدرسه نیز در حال احداث است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته با توجه به آن که تعداد زیادی از مدارس منطقه عشایری هستند، کارهای جالب و اقدامات موثری در این خصوص انجام گرفت که از جمله آنها می توان به پرورش گل وگیاه، پرورش زنبور عسل و دام سبک اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار