اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اهدای سیم کارت اختصاصی به دانش آموزان برای استفاده از شبکه شاد

اصفهان (پانا) - سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مدیرکل و معاونین و مشاورین مدیرکل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای سیم کارت اختصاصی به دانش آموزان  برای استفاده از شبکه شاد

محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش وپرورش استان در گفت و گو با خبرگزاری پانا، گفت: بازگشایی مدارس طبق تصمیمی که آموزش وپرورش و ستاد ملی کرونا درکشور گرفته است از پانزدهم شهریورماه انجام خواهد شد و ما هم در استان اصفهان آمادگی کافی و لازم را داریم که مدارس را بازگشایی کنیم. کلیه تمهیدات و الزامات قبل از بازگشایی دیده شده و آمادگی خوبی را خواهیم داشت‌.
اعتدادی در خصوص محدودیت فضای مدارس برای فاصله گذاری های اجتماعی افزود: ما اختیار این سری اقدامات را به خود شورای مدرسه سپرده ایم که متشکل از مدیر، معاونین و یک نفر از انجمن اولیا است.

او بیان کرد: تصمیم حضور تعداد دانش آموزان در فاصله های زمانی و مکانی با توجه به شناخت از مدرسه بر عهده شورای مدرسه خواهد بود.
اعتدادی همچنین، در ارتباط با مشکلات شبکه شاد در زمینه برقراری ارتباطات ادامه داد: همانطور که دانش آموزان عزیز و خانواده های محترمشان اطلاع دارند شبکه دانش آموزی شاد از سال گذشته تقریبا چند هفته بعد از گسترش ویروس کرونا توسط وزارت آموزش وپرورش رونمایی شده که یک شبکه تخصصی در زمینه آموزش و بومی است. این شبکه ابتدا از درون یک سری نارسایی ها و مشکلاتی را داشت، اما به تدریج این مشکلات توسط گروه فنی این شبکه رفع شده و الان هم که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم با پیشرفتی که وزارت آموزش و پرورش در این شبکه ایجاد کرده فکر می کنم ده الی یازده مورد جدید را به این برنامه اضافه کرده که تسهیلاتی فراهم شود.

وی تاکید کرد: همانطور که وزیر آموزش و پرورش هم اعلام کردند قرار است سیم کارت اختصاصی برای شبکه شاد به دانش آموزان اهدا شود و کسی که از این فضا استفاده می کند اینترنتی را متناسب با مصوبه ای که وزارت اطلاعات و فناوری داده است، دریافت کند تا دانش آموزان در این زمینه هزینه کمتری را پرداخت کنند‌.
او در رابطه با آموزش مجازی به دانش آموزان معلول و استثنایی کشور خاطرنشان کرد: بخشی از دستورالعمل بازگشایی مدارس مربوط به اداره استثنایی و مدارس استثنایی است که یک بخش تخصصی است و دوستان من در این اداره مقدمات کار را فراهم کرده اند، اما موارد ریز این موضوع که چگونه قرار است این آموزش ها در فضای مجازی داده شود این را همکاران من در اداره استثنایی پیگیری می کنند. مدارس استثنایی جدا از مدارس دیگر نیستند و شیوه نامه بازگشایی تمام موارد آموزش و این قبیل مسائل را در برگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار