درخواست ۳۰۰ میلیاردی وزارتخانه از سازمان برنامه و بودجه برای ارتقای سرانه بهداشتی مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل دفترسلامت و امور تندرستی وزارت آموزش‌وپرورش از درخواست ۳۰۰میلیاردی وزارتخانه از سازمان برنامه و بودجه سخن گفت که در دو نوبت اختصاص می‌یابد و صرفا برای ارتقای سرانه بهداشتی مدارس هزینه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درخواست ۳۰۰ میلیاردی وزارتخانه از سازمان برنامه و بودجه برای ارتقای سرانه بهداشتی مدارس

محمد محسن‌بیگی ضمن مصاحبه با برنامه رویداد رادیو گفت‌وگو در خصوص قطعی بودن بازگشایی مدارس در ۱۵شهریور ماه اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا، بازگشایی مدارس حتما از شنبه انجام خواهد شد ولی با توجه به وضعیت استان‌ها، مناطق قرمز دانش‌آموزان را حضوری نمی‌پذیرند و سایر مناطق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌ها را حضوری برگزار می‌کنند.

وی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو افزود: دیدگاه خانواده‌ها متفاوت و دغدغه و نگرانی‌هایی وجود دارد و در کنار این، آموزش فرزندان از دل نگرانی هاست و باید با کمترین عارضه و چالش پیش رویم. وزارت آموزش و پرورش کاملا از تصمیمات ستاد ملی و مرکزی کرونا تبعیت می‌کند؛ البته مدارس در نقاط مختلف کشور متفاوت بوده و در مناطقی با ضریب محرومیت بیشتر، نُرم کمی دانش آموزان محدودتر است.

مدیرکل دفترسلامت و امور تندرستی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به مدارسی که در کانکس و زیر چادر تشکیل می‌شود، اظهار کرد: با عنایت به این مسئله، توقعات خود را به استان‌ها ارسال کرده‌ایم ولی همواره با محدودیت اعتبارات روبرو هستیم و تاکید کردیم جهت گیری مصرف اعتباراتِ مردمی و دولتی باید در راستای اطمینان خانواده‌ها باشد.

محسن‌بیگی از تامین و پرداخت مقداری از اعتبارات خبر داد؛ در حالیکه کمتر از یک هفته تا شروع سال تحصیلی کرونایی باقی است.

وی همچنین از درخواست ۳۰۰میلیاردی وزارتخانه از سازمان برنامه و بودجه سخن گفت که در دو نوبت اختصاص می‌یابد و صرفا برای ارتقای سرانه بهداشتی مدارس هزینه می‌شود.

محسن‌بیگی خاطرنشان کرد: نظارت بر پروتکل‌ها مشترکا از سوی وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام می‌گیرد که ان شاالله کمترین حاشیه را درپی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار