استاندار آذربایجان شرقی در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور؛

خانواده، آموزش و پرورش و الگوها کلیدهای طلایی سازندگی و توسعه کشور هستند

تبریز(پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس گفت: خانواده، آموزش و پرورش و الگوها را سه راه طلایی سازندگی کشور معرفی کرد و بر توجه ویژه به معلمان آن هم در عمل تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده، آموزش و پرورش و الگوها کلیدهای طلایی سازندگی و توسعه کشور هستند

محمدرضا پورمحمدی در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌ و پرورش سراسر کشور با قدردانی ویژه از دست اندرکاران تعلیم و تربیت به سبب زحمات شبانه روزی، ساختن انسان و تربیت آنها را مهم تر از ساختن بنا و زیرساخت های فیزیکی عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی خانواده، آموزش و پرورش و الگو ها را سه راه طلایی سازندگی کشور معرفی کرد و گفت: برای از بین بردن مملکت آسیب دیدن این سه کافی است و در عصر کنونی سعی شده توسط دشمنان نهاد خانواده که در شکل گیری شخصیت عاطفی فرد موثر است، کمرنگ جلوه داده شود.

وی ادامه می دهد: دومین راه نفوذ برای از بردن مملکت هدف گذاری روی سیستم تعلیم و تربیت و معلمان است و با هجوم به سیستم اموزشی و پرورشی سعی در نابودی کشور دارند.

پورمحمدی ابراز داشت: سومین نقطه هدف دشمن الگوهای آن جامعه است تا با تغییر اندیشه ها دانشمندان کشور را از بین ببرد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر بخواهیم جامعه ای درست کنیم باید به معلم و مجموعه اموزش و پرورش نه در گفتار، بلکه در عمل توجه ویزه ای د اشته باشیم تا به دست همین معلمان شاهد تربیت انسان های موفق باشیم و هر روز به دست همین انسان ها امکانات و زیرساخت ها را ایجاد کنیم.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سی‌وچهارمین اجلاس دو روزه روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور با قرائت پیام رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس از صبح امروز11 شهریور آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار