در راستای قدردانی از اهالی رسانه؛

طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان توسط بیمارستان امام خمینی انجام می‌شود

بوشهر(پانا)_ طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان در راستای قدردانی و حمایت از این قشر از جامعه، توسط بیمارستان امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان توسط بیمارستان امام خمینی انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، بیمارستان کنگان در راستای قدردانی از فعالین رسانه‌ای شهرستان کنگان همچنین برخی از فعالین اجتماعی و فعالین فضای مجازی، با تشکیل یک گروه واتساپی و عضو کردن همه این افراد، به شکل آنلاین از فعالیت یک‌ساله فعالین عرصه رسانه قدردانی کرد.
در ادامه این برنامه، پرسش‌هایی از سمت فعالین رسانه مطرح گردید که سرپرست بیمارستان امام خمینی به آن‌ها پاسخ گفت.
بخش‌هایی از خدمات بیمارستان کنگان در قالب، کلیپ، عکس، نوشته و اینفوگرافی نیز در گروه منتشر شد و در معرض دید اعضای گروه قرار گرفت.
امسال برای نخستین بار، بیمارستان کنگان در راستای قدردانی از زحمات فعالین عرصه رسانه شهرستان (خبر نوشتاری، صوتی، تصویری، عکس و فضای مجازی)، پکیجی با عنوان « پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان» جهت استفاده این افراد تهیه‌شده است که به زودی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند که در این خصوص توضیحات لازم به رسانه‌ها داده‌شده است.
این پکیج شامل ویزیت توسط متخصص قلب (و انجام تست ورزش، اکو یا نوار قلب)، ویزیت توسط متخصص و جراح چشم، ویزیت توسط متخصص اعصاب و روان، چکاپ خون (شامل ۱۳ تست ضروری)، تفسیر آزمایش‌ها توسط متخصص طب اورژانس و ویزیت توسط دندان‌پزشک است. به جز خدمات دندان‌پزشکی بیمارستان کنگان که قرار است با تعرفه دولتی ارائه شود، سایر موارد پکیج به شکل رایگان ارائه خواهد شد.
در همین راستا، کارت «پایش سلامت» برای اهالی رسانه صادرشده است و در کنار آن کارتی دیگر به عنوان «تفسیر پایش» نیز چاپ‌شده که در همین هفته به رسانه‌ها تقدیم می‌شود.
رسانه‌ها سرمایه ارزشمند این جامعه هستند
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این خصوص ضمن تشکر از زحمات یک‌ساله اهالی رسانه گفت: رسانه‌ها با کمترین امکانات و بیشتری سختی، استرس و اضطراب، همواره برای آگاهی دادن به مردم تلاش می‌کنند.
صادق مختار پور افزود: طبیعی است که یک کار پرفشار و پراسترسی مانند رسانه، آگه مداوم باشد، ممکن است در درازمدت، سلامتی آنها را به خطر بیندازد.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: بر همین اساس با همفکری همکارانمان در داخل بیمارستان به این نتیجه رسیدیم که شاید زیباترین و بهترین هدیه‌ای که ما می‌توانیم به این عزیزان تقدیم کنیم، پایش سلامت آن‌ها باشد که بتواند ذره‌ای از زحمات ارزشمند این تلاشگران را جبران کند.
مختار پور افزود: معتقدم که رسانه‌ها سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه هستند که باید از آن‌ها محافظت و مراقبت شود.
وی بابیان اینکه ان‌شاءالله این پکیج را در طول سال، تقویت خواهیم کرد، گفت: طرح پایش سلامت اهالی رسانه شهرستان کنگان حداقل سالی یک‌بار انجام خواهد شد و نتیجه آن نیز در کارت « تفسیر پایش" ثبت خواهد شد تا برای مراجعه بعدی بتوان از این اطلاعات نیز استفاده کرد.
در این گفتگوی مجازی میر حاجی مدیر داخلی بیمارستان کنگان نیز هم‌زمان با اهالی رسانه به گفت‌وگو پرداخت و پاسخ برخی از سؤالات آنها را به دقت داد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان نیز در این برنامه مجازی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار