از برنامه عملیاتی و اجرایی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ رونمایی شد

بندر ریگ(پانا)_ آیین رونمایی ازبرنامه عملیاتی و اجرایی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ باحضور مسئولین بخش و اداره آموزش و پرورش ومدیران ابتدایی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
از برنامه عملیاتی و اجرایی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ رونمایی شد

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، آیین رونمایی از برنامه عملیاتی و اجرایی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در روز دوشنبه 10 شهریورماه ۱۳۹۹ با حضور بازوئی بخشدار بخش ریگ، سعید بهمرد رئیس اداره و رئیس شورای هماهنگی برنامه عملیاتی و اجرایی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، نماینده مدیران ابتدایی، رئیس شورای شهر بندرریگ و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ در این آیین گفت: تدوین و اجرای برنامه عملیاتی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ و ابلاغ سیاست ها و برنامه های آن به مدارس بطور شایسته انجام گرفته است.

سعید بهمرد در ادامه تصریح کرد: در اجرای این سند به دنبال این هستیم تا فضا، تجهیزات ومنبع ضروری آموزش و پرورش را فراهم کنیم و با استقرار نظام مدیریتی کارآمد به راهکارهای مطلوب در فرایند های تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم.

بهمرد رئیس شورای هماهنگی منطقه بندرریگ افزود: تمامی موفقیت ها در آموزش و پرورش منطقه بندرریگ نتیجه مدیریت تیمی و همدلی، همراهی، همکاری و هم اندیشی عوامل کارگروه های تخصصی ست که این برنامه عملیاتی را در قالب 124 برنامه و 415 فعالیت که بصورت درون و برون سازمانی ست تدوین کردند.

در پایان بهمرد اضافه کرد: از تمامی دست اندرکاران تهیه و تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، اعم از نمایندگان مدیران دوره های تحصیلی، معلمان، مربیان، مشاوران، انجمن اولیاء و شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین و کارشناسان حوزه های مختلف، عبدالله بحرانی دبیر شورای هماهنگی و معاون آموزشی اداره ، صمیمانه تشکر به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار