روزشمار بازگشایی مدارس در مازندران اعلام شد

حضور عوامل اجرایی و معلمان طبق برنامه هفتگی در روز بازگشایی الزامی است

ساری (پانا) - دبیرخانه پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش مازندران واقع در معاونت متوسطه، اطلاعیه روزشمار بازگشایی مدارس استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار بازگشایی مدارس در مازندران اعلام شد

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مدیران، روسا، معاونان، دبیران پروژه مهر و مدیران بزرگوار مدارس، با آرزوی قبولی عزدارای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، به اطلاع می رساند:

۱. آغاز سال تحصیلی مدارس جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور روز ۱۵ شهریور راس ساعت ۷.۳۰ صبح خواهد بود.

۲. زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ ساعت ۸ صبح روز ۱۵ شهریور نواخته می‌شود.

۳. هماهنگی لازم برای حضور مسئولین، خیرین بزرگوار، انجمن اولیا، خانواده محترم شهدا، شورای شهر و روستا، دهیاران و .. در مراسم آغازین صورت گیرد.

۴. با توجه به وضعیت قرمز حداقل ۱۰ دانش آموز به صورت نمادین دعوت شوند و در مراسم آغازین حضور یابند.

۵. تا آغاز سال تحصیلی، صدور ابلاغ سیستمی، کلاس بندی، ثبت نام، تنظیم نهایی برنامه هفتگی، اطلاع رسانی به خانواده ها، اعتمادسازی و تمامی مواردی که به بازگشایی هرچه مطلوب تر و باشکوهتر سال تحصیلی کمک کند، انجام شود.

۶. همه موارد ذکر شده باید تا روز چهارشنبه ۱۲شهریور به پایان رسیده باشد.

۷. از هر عملی که موجب نگرانی و بی انگیزگی معلمان، خانواده ها و دانش آموزان می شود جدا خودداری شود.

۸. حضور عوامل اجرایی مدارس و معلمان برابر برنامه هفتگی در روز بازگشایی الزامی است.

۹. اعتماد سازی و اطلاع رسانی درست امری بسیار مهم در سال تحصیلی آتی است.

۱۰. توزیع کتب درسی به موقع صورت گیرد.

۱۱. زیباسازی، رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس بسیار مهم است.

۱۲. در زمینه دسترسی به شبکه شاد و ارائه آموزش مطلوب و باکیفیت که دغدغه مدیرکل محترم است اقدامات شایسته صورت گیرد.

۱۳. برابر بازدیدهای به عمل آمده؛ بعضی مدارس در راستای زیباسازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی، اقدام بایسته ای در رنگ آمیزی سر در مدارس، تابلو و دیوارها صورت نگرفته است؛ که به ویژه برای مدارس سطح شهر و در معرض دید همگان باید سریعا اقدام لازم به عمل آید.

۱۴. صدور ابلاغ معلمان و عوامل مدرسه، کار مشترک امور اداری و آموزش است. متاسفانه بعضی گزارش ها حاکی از عدم همکاری همکاران حوزه امور اداری برای صدور ابلاغ است؛ که این امر باعث تکدر مدیرکل محترم شده است. مدیران و روسای محترم نسبت به هماهنگی لازم در این امر مهم اقدام لازم به عمل آورند و میان معاونان محترم پشتیبانی و آموزش هماهنگی صورت گیرد.

۱۵. ضمن تشکر از همت عالی در صدور ابلاغ، کلاس بندی و ثبت نام، نهایت تلاش را تا پایان روز چهارشنبه ۱۲شهریور به عمل آورید تا همه مشکلات برطرف شود.

۱۶. در صورت بروز هرگونه مشکل در صدور ابلاغ و کلاس بندی با حوزه های طرح و برنامه اداره کل و امور اداری (سرکار خانم زمانی) به عمل آید.

۱۷. با توجه به اعلام نتایج ثبت نام مدارس سمپاد، سریعا نسبت به ثبت نام دانش آموزان متوسطه اول پایه هفتم و متوسطه دوم پایه دهم اقدام بایسته به عمل آید.

۱۸. بعضی اخباری از شهرستان ها و مناطق به گوش می رسد که مدیران مدارس اطلاعات چندانی از دستورالعمل بازگشایی صادره ندارند و ابراز بی اطلاعی می کنند که ضروری است سریعا نسبت به اطلاع رسانی دقیق و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

۱۹. به لحاظ اهمیت و منحصر بفرد بودن آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹، به فرمایش مقام عالی وزارت و تاکید مدیرکل محترم؛ باید روز شنبه ۱۵ شهریور زیباترین مراسم بازگشایی باشد.

۲۰. تمامی اخبار و اطلاعیه ها را از مراجع رسمی دریافت کنید و از استناد به منابع غیر موثق به طور جدی خودداری فرمائید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار