جمع‌آوری نذورات مردمی تا سیزدهم محرم در شهرستان ری ادامه دارد

شهرری(پانا) - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری اعلام کرد جمع آوری نذورات مردمی و هیات های عزاداری برای کمک به نیازمندان در این شهرستان از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری نذورات مردمی تا سیزدهم محرم در شهرستان ری ادامه دارد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی کنگرلو درباره اقدامات این نهاد در ایام دهه اول محرم اظهار کرد: با توجه به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا که بر اساس آن پخت و پز و پذیرایی در هیات ممنوع شده، بخشی از نذورات مردمی در قالب کمک های مومنانه توسط هیات های مذهبی توزیع می شود.

او افزود: بخشی از نذورات با رعایت مسایل بهداشتی و با حضور کارشناسان بهداشت بخصوص در منطقه دولت آباد و در مکان‌های مشخصی، طبخ شده و سپس در مناطق محروم توزیع می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری یادآور شد: بخشی از نذورات مردمی به صورت نقدی از طریق سامانه های بانکی پرداخت می شود.

او درباره میزان ریالی این کمک ها گفت: نمی توان بطور دقیق این مبالغ را تخمین زد، بطور مثال در چند روز قبل حسینیه‌ای به تنهایی ۴۰ میلیون تومان در یک شب و در منطقه‌ای محروم هزینه کرد.

کنگرلو خاطر نشان کرد: این اقدامات و کمک های مومنانه تا شب سیزدهم ادامه خواهد داشت و هموطنان می توانند با شرکت در این پویش گامی در جهت کمک به نیازمندان بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار