پروژه های بردخون، تصویری توسط فرماندار با اعتبار 11 میلیارد و 550 میلیون تومان افتتاح شد

دیر(پانا)_ آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بخش بردخون به صورت تصویری و متمرکز توسط کریم علی حسنی، فرماندار دیر و با حضور جمعی دیگر از مسئولین بخش و شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه های بردخون، تصویری توسط فرماندار با اعتبار 11 میلیارد و 550 میلیون تومان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیر؛ کریم علی حسنی در این آیین ضمن تشکر از همه نهادها و مسئولین مربوط، انجام کار و خدمت در شرایط فعلی که با محدودیت منابع و کمبود بودجه مواجهیم را منوط به تدابیر خاص دانست.

فرماندار شهرستان در ادامه بیان کرد: همراهی، همگامی و تعامل مردم و مسئولین و همه نهادها در کنار هم می تواند به خروجی بهتری در کار منجر شود. امید که با تداوم این همکاری و همت و تلاش بیشتر بتوانیم خدمتگزاران موثری برای مردم باشیم.

کریم علی حسنی، مجموع پروژه های هفته دولت در بخش بردخون اعم از روستاها و شهر را بالغ بر 11 میلیارد و 550 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به فاز اول پروژه تعریض جاده بردخون - دیر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 900 میلیون تومان افزود: این پروژه به مناقصه رفته است، ولی چون عملیات اجرایی آن آغاز نشده در پروژه های هفته دولت لحاظ نکردیم یا اعتبار 6 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور در اسفند 97 که به اسکله خورخان تخصیص یافته است را بدلیل آنکه به بهره برداری نرسیده است در لیست پروژه ها نیاورده ایم که امیدواریم تا پایان سال فاز اول این اسکله به بهره برداری برسد.

فرماندار همچنین به پروژه تقویت ایستگاه بردخون اشاره کرد که با اعتبار 10 میلیارد تومان انجام گرفته است.

علی اخلاقی، بخشدار بردخون نیز با اشاره به افتتاح بخشی از پروژه های شهر بردخون در روز یکشنبه بصورت ویدیو کنفرانس توسط استاندار، اظهار کرد: امروز نیز بخشی دیگر از پروژه های بخش بردخون با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت متمرکز به بهره برداری خواهد رسید یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

بخشدار بردخون ابراز کرد: در فاصله دهه فجر تا هفته دولت امسال قریب ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پروژه عمرانی در قالب زیرسازی و آسفالت، کوچه ها و معابر، تکمیل بوستان های امید، احداث فضاهای سبز، اجرای طرح های هادی روستایی، زیباسازی کوچه ها و معابر، کانال دفع آبهای سطحی، ساماندهی آرامستانها و گلزارهای شهدا در سطح روستا، روشنایی معابر و خیابانها و کمک به احداث فضاهای ورزشی از طریق چمن های مصنوعی و راه اندازی خانه های ورزش روستایی، بهسازی و توسعه شبکه های آبرسانی، کمک به شبکه های برقی در روستاها و همینطور مشارکت در تمامی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و آموزشی انجام گرفته است.

شهردار بردخون نیز در این آیین به تشریح پروژه های شهرداری بردخون پرداخت و گفت: یکی از پروژه های هفته دولت امسال جداسازی ورودی شمالی شهر بردخون با اعتبار 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است. پروژه دیگر آغاز عملیات زیباسازی ورودی شمالی شهر بردخون با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است که امیدواریم در دهه فجر بتوانیم به بهره برداری برسانیم. زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر از دیگر پروژه هایی است که با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان انجام گرفته است. احداث کانال دفع آب های سطحی شهر بردخون را نیز داریم با اعتبار بالغ بر 150 میلیون تومان انجام گرفته است. پیاده روسازی نیز یکی دیگر از پروژه های افتتاحی هفته دولت است که با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان انجام گرفته است.

شهردار بردخون ساماندهی مبلمان شهری در مناطق پرجمعیت شهر را از جمله مطالبات مردمی دانست که با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان انجام گرفته است.

وی پروژه مجموعه ورزشی جنوب شهر را از خواسته های دیرین مردم خواند که با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان در اردیبهشت 99 عملیات اجرایی آن آغاز شد و بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی آن را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

عبدالخالق قائدی ساماندهی ورودی جنوب شهر بردخون را از دیگر مطالبات مردم خواند که در اسفند 98 عملیات اجرایی آن با اعتبار 1میلیارد تومان آغاز شد و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار