معاون سازمان پژوهش: با موسسات غیردولتی که نگاه کاسبکارانه دارند همکاری نمی‌کنیم

تهران (پانا) - معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از الزامات همکاری با این سازمان در موضع تربیتی را نبود نگاه مادی و کاسبکارانه در موسسات غیردولتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سازمان پژوهش: با موسسات غیردولتی که نگاه کاسبکارانه دارند همکاری نمی‌کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله مرتضایی معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، درباره ورود موسسات غیردولتی به سازمان پژوهش و ارتباط با موسساتی که به مافیای کنکور معروف هستند، اظهار کرد: مؤسساتی را که به تربیت، نگاه کاسبکارانه دارند، برای همکاری با سازمان پژوهش در نظر نمی‌گیریم.

وی ادامه داد: در موضوع تولید محتوا با بخش‌های بیرون از سازمان حتما مشارکت می‌کنیم البته نه هر بخش و شخص حقیقی بلکه موسسات حقوقی و مورد تایید با استانداردهای خودمان را به کار می گیریم.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه در مواردی همچون تولید محتوای الکترونیکی نیازمند استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی هستیم و از این ظرفیت بهره گرفته‌ایم، اظهار کرد: برای حجم عظیمی از تولید محتوایی که داریم از طرف بخش غیردولتی همکاری‌هایی انجام شده و با رعایت صلاحیت حرفه‌ای این تعامل صورت گرفته است.

مرتضایی با تاکید بر اینکه نگاه کاسبکارانه به تربیت، سمی مهلک است، تصریح کرد: در همکاری با موسسات غیردولتی هم با آن دسته از مجموعه‌هایی که نگاه کاسبکارانه ندارند، همکاری داریم.

وی با اشاره به اینکه برخی موسسات برای ما کار رایگان انجام می‌دهند، اظهار کرد: در موضع تربیتی به لحاظ اینکه با نسل جدید و فرزندانمان سروکار داریم؛ نگاه‌ مادی و کاسبکارانه را به شدت رد می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار