فرماندار کاشمر گفت:

آموزش و پرورش باید آمادگی100 درصد برای سال تحصیلی جدید داشته باشد

کاشمر(پانا)-فرماندار شهرستان کاشمر تاکید کرد آموزش و پرورش باید آمادگی100 درصد برای سال تحصیلی جدید و مشکلات پیش رو را یافته و برای آنها دنبال راه نجات باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در پنچمین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: بایستی اموزش و پرورش آمادگی 100 درصدی برای آغاز سال تحصیلی داشته باشد با این که می دانیم سخت است اما امکان پذیر است و همکاران قادر به این کار هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید در طول سال تحصیلی جلسات متعددی داشته باشد و این راه به بهبود عملکرد سیستم اجرایی کمک می رساند و هم اکنون آموزش و پرورش با تدوین تقویم پرورشی یک قدم جلوتر است.

ساقی گفت: ما باید از هم اکنون پیش بینی مشکلات و دغدغه های آینده را داشته باشیم و دنبال راه حلی برای رفع آنها پیدا کنیم چرا که در موقیعت های سخت، گیر نکنیم و زمان را از دست بدهیم حتی با آن که درصد وقوعش اندک باشد و این کار باعث می شود یک قدم همیشه جلوتر باشیم چراکه مشکلات را در زمان وقوع حل می کنیم.

وی از سویی دیگر گفت: هر ساله مسئله سرویس مدارس دغدغه ای است برای آموزش و پرورش اما امسال بیشتر از قبل است، آموزش و پرورش باید کارگروهی تشکیل دهد که در زمان مشکلات خانواده ها با راننده ها و شهرداری وارد صحنه بشود.

وی خطاب به مدیر آموزش و پرورش گفت: در زمینه کمک ما را فراموش نکنید و اگر مشکلی در طول سال تحصیلی اتفاق افتاد سریعا آن را رفع کنید و در صورت نیاز به ما اطلاع دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار