معاون برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

راه اندازی استودیو ضبط فیلم برای آموزش مجازی دانش آموزان ضروری است

زاهدان (پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد راه اندازی استودیو ضبط فیلم های آموزشی و تهیه محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان استان با توجه به شیوع بیماری کرونا یک ضرورت و نیازی مبرم است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی استودیو ضبط فیلم برای آموزش مجازی دانش آموزان ضروری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، رضا صباغی در جلسه دیدار سرپرست شعب بانک ملی استان با وی که در راستای ارتقای سطح همکاری های مشترک بین آموزش و پرورش و بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، راه اندازی استودیو ضبط فیلم های آموزشی و تهیه محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان یک ضرورت و نیازی مبرم است که در این زمینه همراهی بیش از پیش بانک ملی کمک شایانی به استمرار فرآیند آموزش خواهد کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همچنین از همکاری مجدانه مجموعه بانک ملی در جهت ارائه خدمات تسهیلات بانکی به همکاران فرهنگی تشکر کرد.
سرپرست شعب بانک ملی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار در خصوص ارائه تسهیلات و خدمات بانکی به فرهنگیان استان و مهیا کردن تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان سخن گفت.
وحیدرضا صمدزاده تصریح کرد: امیدواریم که این همکاری ها همچون گذشته ادامه داشته باشد و بتوانیم کارت اعتباری تسهیلات نیز برای همکارانی که شرایط دریافت تسهیلات را دارند، مهیا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار