همزمان با هفته دولت در اردستان انجام شد؛

افتتاح طرح های ورزشی،عمرانی و گردشگری در اردستان

اردستان(پانا)- همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و کشوری در شهرستان اردستان، چندین طرح ورزشی، عمرانی، خدماتی و گردشگری افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح های ورزشی،عمرانی و  گردشگری در اردستان

ورزشگاه چمن طبیعی ۱۷ شهریور اردستان در مراسمی با حضور جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرماندار و نماینده اردستان در مجلس به بهره‌برداری رسید.

عباس روحانی، رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان در این مراسم گفت: ساخت زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور از سال ۹۵ آغاز شده بود و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشت که امسال در سومین روز از هفته دولت آماده بهره‌برداری شد.

جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۷۵ پروژه حوزه ورزشی کشور در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در کشور انجام خواهد شد در حوزه ورزش دو مجموعه‌ فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال است که ظرف یک ماه آینده به بخش خصوصی واگذاری می شود.

کلنگ‌زنی پارک جنگلی اردستان

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اصفهان، فرماندار و نماینده این شهرستان در مجلس، طرح ایجاد پارک جنگلی در ورودی شمالی اردستان کلنگ‌زنی شد.

شهردار اردستان گفت: طرح در زمینی به مساحت پنج هکتار شامل فضای سبز، مکان‌های ورزشی و تفریحی، کافی‌شاپ، رستوران، پیست موتورسواری و اسب دوانی است.

نادر یزدانبخش افزود: عملیات اجرایی طرح با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال آغاز شده و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

افتتاح مجتمع گردشگری تفریحی آسیاب خان زواره

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان در آیین بهره‌برداری از این طرح، اظهار کرد: برای مرمت و بازسازی آسیاب ششم زواره، معروف به آسیاب خان و ایجاد یک مجتمع گردشگری و تفریحی از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مهدی مشهدی تصریح کرد: این آسیاب جزو نادرترین آسیاب‌ها در ایران است که به اذعان کارشناسان باستان‌شناسی قسمت خود آسیاب به دوران پیش از اسلام بر می‌گردد و بقیه ساختمان مربوط به دوره صفویه است.

کارخانه نخ‌کاران اردستان مجدد راه اندازی شد

فرماندار اردستان در آیین آغاز به کار دوباره این کارخانه خاطرنشان کرد: طرح پس از یک سال تعطیلی با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

حمیدرضا تاملی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن نخ پنبه و پلی استر دارد و با فعالیت دوباره آن، زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم شده است.

وی گفت: همزمان با هفته دولت در مجموع ۱۰۸ طرح با ارزش بیش از یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال در شهرستان اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

تاملی همچنین بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی، مرکز رفاهی فرهنگیان،چند طرح بوم‌گردی و سایت‌های موبایل مخابرات را از دیگر طرح‌های مهم این شهرستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در شهرستان اردستان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار