سرپرست وزارت صنعت:تامین نیاز داخلی بر صادرات تقدم دارد

تهران ( پانا) - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید تلاش دولت، ثبات هر چه بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها و پرهیز از برخی تصمیم‌های خارج از برنامه است، ضمن اینکه همواره ابتدا بازار داخل مهم بوده و بعد، صادرات مورد نظر است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت صنعت:تامین نیاز داخلی بر صادرات تقدم دارد

به گزارش ایرنا، «جعفر سرقینی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: گاهی اوقات به ویژه زمانی که پای تامین نیاز مردم در میان باشد، اتخاذ تصمیم های خارج از برنامه اجتناب ناپذیر است و این موضوع گلایه مندی واحدهای تولیدی را بدنبال داشته و در عین حال موافق این قبیل تصمیم ها نیستم.

وی خاطرنشان ساخت: برخی اوقات اتخاذ چنین تصمیماتی به ویژه زمانی که محصول یا کالایی در بازار کمیاب می‌شود، اجتناب ناپذیر است.

سرقینی تاکید کرد: برای دولت همواره ابتدا بازار داخل مهم بوده و بعد، صادرات را در نظر دارد، اما باید رویه ای تدوین شود تا کمترین نوسان را در این بخش پدید آید.

وی اضافه کرد: تلاش می شود با برنامه‌ریزی های کوتاه، میان و بلندمدت تغییرات را به حداقل برسانیم تا تولیدکنندگان تکلیف خود را بدانند، اما برخی اوقات این مداخله ها ناگزیز رخ می دهد.

سرپرست وزارت صنعت همچنین در پاسخ به پرسشی درارتباط با تولیدات مرغ و تخم مرغ، رسیدگی به آن را در حوزه وزارت جهاد کشاورزی ذکر کرد و گفت: تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای وزارت صنعت نیز مهم است، در عین حال جلسات هماهنگی با این وزارتخانه برگزار می شود و در زمینه صدور مجوزها و فعالیت ها به عنوان یک همکار مداخله خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار