کاظمی: پرسش مهر امسال ۱۵ شهریور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش آیین اختتامیه پرسش مهر امسال از صدا و سیما و بستر شبکه شاد پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: پرسش مهر امسال ۱۵ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از رویدادهای فرهنگی و هنری که همیشه در آموزش و پرورش با استقبال خوب در میان جامعه فرهنگی و دانش آموزان برگزار می‌شود، پرسش مهر ریاست جمهوری است که معمولا با استقبال حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز و فرهنگی روبه‌رو شده است.

وی افزود: از آنجایی که پرسش مهر متناسب با شرایط سیاسی و اجتماعی روز جامعه است، مورد توجه قرار می گیرد. مراسم پرسش مهر هر سال همزمان با آغاز سال تحصیلی با طرح یک سوال از سوی رییس جمهوری برای دانش آموزان، فرهنگیان و والدین برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره شیوع ویروس کرونا مشارکت دانش‌آموزان در رویداد پرسش مهر کمتر نشده است، گفت: تمام فعالیت‌های اعم از آموزشی، تربیتی، پرورشی و فرهنگی نه تنها تعطیل نشده، بلکه توسعه نیز یافته است.

کاظمی با بیان اینکه آموزش و پرورش با تغییر رویکرد در روش، برنامه‌ها را با قوت و قدرت بیشتری دنبال کرده است، عنوان کرد: تمهیدات پرسش مهر ریاست جمهوری امسال در حال آماده سازی است، تقریبا همه کارها از جمله داوری آثار و اعلام نتایج انجام شده است و مراسم اختتامیه نیز به خوبی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: آیین اختتامیه پرسش مهر ریاست جمهوری هم مانند سایر برنامه‌های آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار و جوایز و هدایای رتبه‌های برتر برای آنها ارسال می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش عنوان کرد که آیین اختتامیه پرسش مهر امسال از صدا و سیما و بستر شبکه شاد پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار