اتمام نگارش پایه پنجم در شبکه شاد

بیرجند(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نگارش پایه پنجم ابتدایی در شبکه شاد توسط استان خراسان جنوبی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اتمام نگارش پایه پنجم در شبکه شاد

محمد علی واقعی در کارگروه استانی تدوین محتوای بسته های آموزشی (درسنامه) پایه سوم اظهار کرد: تا کنون بیش از 35 هزار درسنامه و محتوای الکترونیکی توسط کارشناسان و فرهنگیان استان تولید، و در اختیار دانش آموزان دوره ی ابتدایی قرار گرفته است.

او با اشاره به مشارکت 10 استان با خراسان جنوبی در تولید درسنامه برای سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید؛ به منظور توسعه عدالت آموزشی و ارائه آموزش های با کیفیت به دانش آموزان ، بویژه دانش آموزان مناطق محروم روستایی و عشایری ، تولید و تدوین بسته های آموزشی (درسنامه ها) در دستور کار سرگروههای آموزشی استان قرار گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از تولید محتوای آموزشی خود آموز به عنوان یکی از راه کار های آموزش به دانش آموزان مناطق محروم روستایی و عشایری یاد کرد و از دست اندرکاران تهیه، تدوین و تولید این بسته های آموزشی در خراسان جنوبی خواست تا ضمن رعایت چارچوب پیشنهادی تهیه و تدوین درسنامه ، از پرداختن به مسائل کم اهمیت بپرهیزند.

زمانی با بیان این مطلب که در تهیه درسنامه ها دروس باید به شیوه ی گام به گام و با زبانی ساده و قابل فهم بیان شود؛ اضافه کرد: محتوای بسته های آموزشی برای روستاهای محروم از شبکه های مجازی بصورت درسنامه و فصلی تهیه شده و در اختیار دانش آموزان و خانواده هایشان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار