استاندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش استان در بحث بازگشایی مدارس بسیار قوی عمل کرده است

اصفهان ( پانا) - عباس رضایی استاندار اصفهان عنوان کرد باید قدردان زحمات همه عزیزان آموزش و پرورش استان باشیم. چرا که تلاش‌های بسیاری در این مدت انجام داده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان در بحث بازگشایی مدارس بسیار قوی عمل کرده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: بهتر است از خرد جمعی برای تصمیم‌گیری در شورا استفاده کنیم و به فکر آینده دانش‌آموزان باشیم. بدنه کارشناسی اداره کل آموزش و پرورش استان در بحث بازگشایی مدارس بسیار قوی عمل کرده و باید قدردان زحمات همه عزیزان آموزش و پرورش استان باشیم، چرا که تلاش‌های بسیاری در این مدت انجام دادند و عشق و علاقه آنها را بارها و بارها مشاهده کرده‌ام.

وی افزود: بهتر است برای بازگشایی مدارس به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که اختیار تغییر شرایط را داشته باشیم و آموزش و پرورش استان با تشکیل جلسه‌ای فوری به جمع بندی مناسبی در خصوص شرایط بازگشایی مدارس برسد تا بتوانیم خروجی جلسه را حتی به وزارتخانه برای اجرا در سطح کشور انتقال دهیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: اگر بتوانیم مبنای آموزش دانش‌آموزان را فضای مجازی و شبکه‌های صدا و سیما قرار دهیم درصد بیشتری از دانش‌آموزان را برای آموزش تحت پوشش قرار داده‌ایم چرا که بسیاری از دانش‌آموزان تلفن همراه مناسب برای ورود به فضای مجازی ندارند و بهتر است سعی کنیم تا جایی که امکان دارد دانش‌آموزان از شبکه شاد و صدا و سیما مورد آموزش قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار