نگاهی به دیدار دوم از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران

دربی 93 از راه رسید؛ جنگ جام در ورزشگاه بدون روح

تهران (پانا) - در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در حالی برای تکرار دبل به زمین خواهد رفت که استقلال 3 مدافع اصلی خود را برای این بازی در اختیار ندارد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دربی 93 از راه رسید؛ جنگ جام در ورزشگاه بدون روح

دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران امشب با برگزاری یک بازی در ورزشگاه آزادی تهران به پایان خواهد رسید. در آخرین بازی از این مرحله، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در دربی شماره 93 تهران که به علت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بدون تماشاگر هم برگزار خواهد شد، به مصاف استقلال خواهد رفت.

شب گذشته تراکتور تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان راهی فینال جام حذفی شد تا برنده بازی امشب حریف پولدارهای فوتبال ایران در دیدار فینال شود.

پرسپولیس - استقلال تهران / ساعت 19 ورزشگاه آزادی تهران

یحیی گل محمدی (ایران) - فرهاد مجیدی (ایران)

آخرین بازی روبرو » پرسپولیس 2 - استقلال 2

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » دربی شماره 93 تهران در حالی برگزار خواهد شد که این چهارمین تقابل دو تیم در جام حذفی است. در 3 بازی قبلی که آنها در جام حذفی داشته‌اند پرسپولیس دو بار برنده شده و یک بازی هم در وقت اضافه با برد استقلال به پایان رسیده است، تیمی که در 5 بازی آخر روبرو نتوانسته پرسپولیس را شکست دهد.

اما در مجموع در بازی‌ها دو تیم استقلال 26 بار و پرسپولیس 24 بار برنده از زمین خارج شده‌‌اند. ضمن اینکه پرسپولیس امروز یک فرصت ویژه دارد، آنها در تاریخ دیدارهای دربی 89 بار گلزنی کرده‌اند و در حالی که استقلال 85 گل به ثمر رسانده است، بدین ترتیب پرسپولیس امروز فرصت دارد تا به گل شماره 90 در دربی برسد.

همچنین درباره گلزنان تاریخ دربی، در بین بازیکنان دو تیم علی علیپور بهترین آمار را دارد که 3 بار در دربی گلزنی کرده و با یکبار گلزنی در دیدار امشب به همایون بهزادی، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری خواهد رسید.

آخرین وضع و آمار ویژه پرسپولیس » مدافع عنوان قهرمانی برای برای تجربه نهمین حضور در فینال جام حذفی و دبل کردن در این فصل، در حالی وارد زمین خواهد شد که در آخرین هفته لیگ برتر توانست نوار ناکامی‌هایش را پس از 3 بازی بدون برد پاره کند و با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل سایپا برای دربی آماده شود.

نکته مهم درباره تیم یحیی گل محمدی این است که آنها به غیر از محمد انصاری که رباط صلیبی پاره کرده است مصدوم دیگری برای این بازی ندارند و سرمربی موفق پرسپولیس دستش برای چیدن ترکیب تیم کاملا باز است.

آخرین وضع و آمار ویژه استقلال » آنها در هفته‌های اخیر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و به لطف اشتباهات داوری توانستند نایب قهرمان این فصل لیگ برتر شوند و حالا در وضعیتی وارد زمین خواهند شد که 10 بازی آخرشان بدون باخت به پایان رسیده و در 8 بازی آخر رسمی گلزنی کرده‌اند.

اما مهم‌ترین بحران استقلال و فرهاد مجیدی برای این بازی مصدومیت‌هایی است که گریبان‌گیر این شده، آنها در این بازی به غیر از کاو رضایی، سیاوس یزدانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، مرتضی تبریزی و رضا آذری را همراه نخواهند داشت، لیستی که نشان می‌دهد که با غیبت 3 مدافع اصلی استقلال در این بازی، آنها فقط عارف غلامی را در خط دفاع برای این بازی در اختیار دارند و ممکن است فرهاد مجیدی وادار شود که ریسک کرده و به بازیکنان تیم امید استقلال بازی دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار