توصیه استاندار

برای کمک به مدیریت کنترل بیماری کرونا به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنید

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان و نیز هم استانی های ساکن در سایر نقاط کشور خواست از سفر به این استان در ایام عزاداری و تعطیلات پیش رو خودداری و به مدیریت کنترل کرونا در استان کمک کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برای کمک به مدیریت کنترل بیماری کرونا به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنید

حسین کلانتری در گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد : با توجه به اینکه استان از نظر شیوع این ویروس در وضعیت هشدار و بسیار شکننده قرار دارد، افزود : طی یک ماه گذشته در نتیجه افزایش سفرها و رعایت نکردن مردم برخی شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفت و آمار مبتلایان و بستری ها افزایش یافت.

او با بیان اینکه این روزها مردم استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجالس امام حسین(ع) را با عزت و شعورحسینی برگزار می‌کنند ادامه داد: مردم در آیین های محرم امسال توجه جدی دارند که زنجیره انتقال بیماری کرونا گسترش پیدا نکند.

استاندار با اشاره به اینکه هموطنان به وِیژه در استانهای همجوار معمولاً در فصل گرما یا تعطیلات، یاسوج را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند افزود: به خاطر حرمت ماه محرم و جلوگیری از گسترش زنجیره انتقال کرونا و سلامتی مردم استان در تعطیلات روزهای آینده (تاسوعا عاشورا) از سفر و تردد به مراکز تفریحی و دیدنی خودداری کنند.

کلانتری گفت: تلاش می‌کنیم با کمک مردم و هیات‌های مذهبی و همه ارگان‌ها و نهادها بتوانیم این وضعیت را مدیریت کنیم تا همه استان وارد وضعیت قرمز نشود چون کادر درمانی ما بیش از شش ماه شبانه‌روز تلاش می‌کنند و اگر مراعات نشود با تلفات و خسارات سنگینی مواجه خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار