تبیین برنامه‌ عمل سوادآموزی شهر تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹؛

اطلاعات اولیای بی‌سواد دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی ثبت شود

تهران (پانا) - میررضا شفیع پور، معاون نهضت سواد آموزی شهر تهران در جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولین سوادآموزی مناطق نوزده‌گانه شهر تهران در خصوص اولیای بی‌سواد دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی شهر تهران از مدیران مدارس خواست تا حتما اطلاعات آن ها را در سامانه همگام ثبت کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعات اولیای بی‌سواد دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی ثبت شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، شفیع پور در جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولین سوادآموزی مناطق نوزده‌گانه شهر تهران، ضمن عرض تسلیت ماه محرم و عزای حسینی، در خصوص برنامه‌های سالانه سوادآموزی تحت عنوان برنامه عمل یا برنامه راهبردی در سال تحصیلی 1400-1399 مطالبی را بیان کرد و بر تحت پوشش بردن حداکثری حجم در دوره‌های سوادآموزی تاکید ویژه‌ای داشت.

همچنین وی اشاره کرد: با تشکیل جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی در مناطق و دعوت از مسئولین دستگاه‌های اجرایی منطقه نسبت به هم افزایی بیشتر در این بخش اقدام شود.

شفیع پور تاکید کرد: در خصوص اولیای بی‌سواد دانش آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی شهر تهران مدیران مدارس می‌بایست اطلاعات آن ها را در سامانه همگام ثبت کنند و نیز به پایگاه‌های سنجش در مورد ثبت سطح سواد اولیای دانش آموزان دستورات لازم ابلاغ شده است؛ ضرورت دارد مسئولین سوادآموزی در مناطق نسبت به هماهنگی با مسئولین فناوری و ستاد ثبت نام و نیز مسئولین پایگاه‌های سنجش اقدام نمایند و اطلاعات اولیای بی سواد را جهت ثبت نام در کلاس‌های آموزشی سواد آموزی در اختیار گیرند.

در ادامه انصاری در خصوص ثبت نام اتباع تاکید کرد و گفت: همراه با مدارک سال‌های قبل می‌بایست امسال از اداره اتباع مدرکی با عنوان حمایت تحصیلی که در آن میزان سواد قید شده است دقت به عمل آورند. امحاء اوراق امتحانی می‌بایست دوسال بعد از برگزاری آزمون‌ها و اعلام نتایج، راستی‌آزمایی و پرداخت‌های مالی صورت گیرد.

انصاری از مسئولین سوادآموزی مناطق خواست گزارش تشکیل جلسه گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات را در شش ماه نخست سال ارسال کنند.

در ادامه میلانی در خصوص پیگیری از سازمان جهت پرداخت حقوق سال 97 آن دسته از آموزش‌دهندگانی که جا مانده بودند مطالبی را بیان و اعلام کرد که دلیل تاخیر در واریز، کارهای اداری شرکت‌های طرف قرارداد از جمله ارائه مفاصا حساب است که به محض انجام آن حقوق‌های سال 97 واریز خواهد شد.

میلانی از مسئولین سوادآموزی مناطق خواست گزارش حقوق سال 98 آموزش دهندگان را بر اساس فرمت سال‌های قبل آماده و به صورت کامل و صرفاً در یک گزارش به معاونت سواد آموزی شهر تهران ارائه دهند. همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت مدارس و معلمان رسمی جهت آموزش و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی جهت آموزش دهندگان به صورت مجازی و یا در صورت امکان به صورت حضوری مطالبی را بیان کرد.

همچنین در ادامه فیروزمند در خصوص توزیع اقلام و کتب آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 و گزارش برگزاری آزمون رایانه(ICDL) مطالبی را گفت و از مناطق 4، 10،15 و 19 خواست گزارش‌های خود را در خصوص حلقه‌های کتاب و کتابخوانی را تا روز دوشنبه مورخ 99/06/03 به معاونت سوادآموزی شهر تهران ارسال کنند و تاکید کرد: مناطق به محض راه اندازی سامانه تحت وب سوادآموزی سریعاً نسبت به ثبت نام اتباع در دوره‌های سوادآموزی و انتقال اقدام کنند.

در ادامه تعدادی از مسئولین سوادآموزی مناطق سوالات و نکاتی را بیان کردند که شفیع پور در پایان جلسه به سوالات پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار