با صدرو بخشنامه ای از سوی استاندار خوزستان انجام شد:

موظف شدن مدیران اجرایی استان به دیدار چهره به چهره با مردم

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان طی بخشنامه ای مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، فرمانداران، شهرداران، روسای سازمانها و دانشگاهها را موظف به دیدار چهره به چهره با مردم کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
موظف شدن مدیران اجرایی استان به دیدار چهره به چهره با مردم

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در این بخشنامه آورده است: در راستای اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (موضوع مصوبه شورای عالی اداری )و ماده ۲۳ منشور حقوق شهروندی همه مدیران موظف به برگزاری دیدار چهره به چهره به منظور ارتباط نزدیک با مردم، آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع آن با ارج نهادن به حقوق شهروندی همراه با تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی در دستگاههای تحت مدیریت هستند.

وی در این بخشنامه تاکید کرده است: مسئولین کلیه دستگاههای اجرایی موظفند شخصا یک روز درهفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ را به عنوان روز دیدار چهره به چهره در محل دفتر خود ملاقات مردمی داشته باشند بدیهی است شرکت و پاسخگویی و یا سخنرانی در مراسم ها، مناسبت ها، بازدیدهای عمومی و پاسخگویی موردی روزمره به منزله ملاقات عمومی مردمی این بخشنامه نخواهد بود و از ارائه آمار و مشخصات متقاضیان در دیدارهای روزانه مسئول دستگاه به عنوان ملاقات عمومی خودداری شود.

همچنین تاکید شده است که کلیه دستگاههای اجرایی موظفند گزارش مربوط به دیدارهای چهره به چهره خود با مردم را با ذکر مشخصات فردی ارباب رجوع در پایان هرفصل به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی گزارش کنند. در ادامه تصریح شده است به استناد مواد ۲۰ و ۲۲ منشور حقوق شهروندی، کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ضمن بررسی سریع موضوعات مطروحه از سوی شهروندان، نتیجه نهایی به نحو مقتضی از طریق پیامک، نامه یا تماس تلفنی به اطلاع متقاضیان رسانده شود. در این بخشنامه آمده است: مرکز سامد استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی تاریخ حضور مدیران در سامد و دیدار چهره به چهره خود را از طریق صدا و سیما، نشریات و جراید محلی، کانال پیام رسان و فضای مجازی با همکاری و هماهنگی اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل جهت نظارت بر ارتباط دوسویه مردم و مسئولین گزارش کنند. در ادامه حضور کلیه مدیران دستگاه های اجرایی با دعوت دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی جهت پاسخگویی برخط در مرکز سامد استانداری(سامانه ۱۱۱) در زمان مشخص و ساعات مشخص مورد تاکید قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار