تا کنون ۷۶اثر از خراسان رضوی به جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ارسال شده است

مشهد(پانا)- مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در نشست خبری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا گفت: تا کنون استان خراسان رضوی با ارسال ۷۶ اثربه این جشنواره رتبه سوم را در میان سایر استان های کشور دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تا کنون  ۷۶اثر از خراسان رضوی به جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ارسال شده است

رمضان نیری در نشست خبری در این زمینه گفت: این جشنواره به ابتکار سازمان بسیج فرهنگیان کشور و با همکاری دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش در راستای رسالت موجود برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا دوم شهریورماه جاری اعلام شده بود که تا ۱۲ همین ماه تمدید شد و علاقمندان میتوانند آثار خود را در زمینه و اشکال مختلف در سامانه www.sci-cbo.ir بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان که محدودیتی در آن وجود ندارد و شامل اساتید، دانشجویان، معلمان و غیره می‌شود میتوانند آثار خود را در پنج محور اصلی شامل یادگیری موثر،الگوهای تربیتی موثرنظام آموزشی،زیرساخت، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح تهیه و ارسال کنند.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت:تفکر، تامل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و ارائه پیشنهادات در زمینه تعلیم و تربیت موثر در دوران کرونا را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

نیری افزود: تا کنون استان خراسان رضوی با ارسال ۷۶ اثربه این جشنواره رتبه سوم را در میان سایر استان های کشور دارد که با توجه به ظرفیت علمی، پژوهشی و آموزشی در این خطه امیدواریم شاهد مشارکت بیشترین فرهنگیان، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان در این زمینه باشیم.

وی اظهار کرد: مهلت ارسال اثر جشنواره ایده‌پردازی تعلیم وتربیت در دوران کرونا تا ۱۲ شهریور ماه تمدید شد.

حسین شادکام معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در نشست گفت: یادگیری موثر، ایجاد زیرساخت های لازم الگوهای تربیتی و مدیریت مطلوب نظام آموزشی در شرایط کرونایی، از محورهای اصلی این رویداد فرهنگی است.

وی با اشاره به جذب یک هزار و 760 دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان تصریح کرد: امسال یک هزار و 760دانشجوی جدید در 15رشته تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان استان جذب می شوند که از بهمن ماه مشغول به تحصیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار