سرمربی پرسپولیسی به نیمکت ذوب آهن می‌رسد

تهران (پانا) - مدیران باشگاه ذوب آهن قصد دارند برای بازگشت این تیم به دوران اوج اینبار از هافبک سابق پرسپولیس روی نیمکت خود استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی پرسپولیسی به نیمکت ذوب آهن می‌رسد

پس از اینکه ذوب آهن اصفهان فصل گذشته به رغم حضور 3 سرمربی نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و تا هفته بیست و نهم از گزینه‌های اصلی سقوط به دسته اول بود، مدیران این باشگاه قصد دارند از حضور سرمربی جدید و البته ایرانی در کادر فنی خود استفاده کنند.

طی روزهای گذشته خبرهای مختلفی از اصفهان و گزینه‌های سرمربیگری این تیم شنیده شده بود. برخی رسانه‌ها از توافق با مجتبی حسینی سرمربی سابق این تیم و سرمربی فصل گذشته مس کرمان خبر داده بودند و برخی دیگر رحمان رضایی را گزینه سرمربیگری عنوان کردند. اما آخرین خبرها از اصفهان حاکی از انتخاب جدیدی برای هدایت ذوب آهن است.

براساس اخبار شنیده شده، مدیران باشگاه ذوب آهن برای گزینه اصلی سرمربیگری در فصل آینده روی مهدی تارتار نظر دارند و مذاکرات خوبی هم بین دو طرف انجام شده است و روند مذاکرات به گونه‌ای است که باید تارتار را سرمربی جدید ذوب آهن دانست اما احتمالا تا پایان این هفته خبر انتخاب تارتار به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

مهدی تارتار فصل گذشته سرمربی نفت مسجد سلیمان بود و در نیم فصل اول توانست تیمش را به عنوان پدیده لیگ برتر مطرح کند و با همان امتیازهایی که در نیم فصل اول گرفت، این تیم را در لیگ برتر نگه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار