تکمیل صنایع تبدیلی کشاورزی در روستاهای استان بوشهر تسریع شود

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و ابلاغ تسهیلات به بانک‌ها اعلام کرد برای اجرای این طرح‌ها اعتبارات لازم ابلاغ شده که تسریع در تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل صنایع تبدیلی کشاورزی در روستاهای استان بوشهر تسریع شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال روستایی استان بوشهر رفع موانع تولید را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید مورد توجه مسئولان و متولیان این پروژه‌ها قرار بگیرد و فراهم شدن تسهیلات لازم برای تسریع در تکمیل، تولید و راه‌اندازی صنایع و مراکز تولیدی و خدماتی مورد تاکید است.

وی ظرفیت استان بوشهر در بخش‌های مختلف کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به راه‌اندازی واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی افزود: افتتاح این واحد تولیدی نقش مهمی در توسعه دارد که حمایت از این واحدهای صنعتی و تولیدی در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر توجه به صادرات محصولات دامی و کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید واحدهای تولیدی به سمت صادرات و ارزآوری هدایت شود. چرا که افزایش صادرات، اشتغال و رونق تولید و اقتصادی در پی دارد.

گراوند با تاکید بر تقویت طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: اجرای طرح‌های صنعتی وابسته به محصولات کشاورزی باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا تسهیلات اعتباری کم بهره پرداخت می‌شود.

وی، از ابلاغ اعتبارات و تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی خبر داد و خواستار تسریع در تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر تسریع در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی روستایی را در اولویت دانست و خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها اعتبارات لازم ابلاغ شده که تسریع در تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر امری ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار