نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

باید نگاهی جامع به تعیین قیمت لوازم التحریر داشته باشیم

در قیمت لوازم التحریر هم تولیدکنندگان متضرر نشوند و هم با قدرت خرید مردم درتضاد نباشد

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر ضرورت نگاهی جامع و فراگیر به تعیین قیمت لوازم التحریر، پیشنهاد کرد برای کاهش قیمت‌ لوازم التحریر دولت باید حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان داشته باشد تا انتظارات یک طرفه و یک سویه نباشد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
باید نگاهی جامع به تعیین قیمت لوازم التحریر داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، غلامرضا منتظری در واکنش به افزایش 20 درصدی قیمت لوازم التحریر در سال جاری، گفت: در شرایط کنونی که مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند نباید امکان رنجش بیشتر مردم را فراهم کرد به نظر می‌رسد باید نگاهی جامع و فراگیر به تعیین قیمت محصولات فرهنگی به ویژه لوازم‌التحریر داشته باشیم به گونه‌ای که تولیدکنندگان متضرر نشوند و از سویی با قدرت خرید مردم درتضاد نباشد و مشکلی را به مشکل آنها افزوده نکند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید در قیمت‌گذاری لوازم‌ التحریر به ملاحظات توجه شود و در شرایط فعلی، مصالح مردم را بر منفعت اقتصادی ترجیح دهیم.

وی بر ضرورت حمایت دولت از تولیدکنندگان لوازم ‌التحریر تاکید کرد و گفت: حمایت دولت، رونق و تامین نیاز بازار و بهبود کیفیت لوازم ‌التحریر را در پی دارد در واقع نوشت‌افزار در آغاز سال تحصیلی مورد نیاز اغلب خانواده‌ها است و در کنار کنترل قیمت باید حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان صورت گیرد تا انگیزه خود را از دست ندهند و از سویی تولید ملی حمایت شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم ادامه داد: باید سطح توقع در ضریب سود لوازم التحریر کاهش یابد تا مردم برای خرید با مشکل مواجه نشوند؛ شهریور تا مهرماه فروش لوازم التحریر به اوج خود می‌رسد و اگر قرار باشد تولیدکنندگان قیمت‌ها راکاهش دهند دولت باید حمایت‌های لازم را داشته باشد و انتظارات نباید یک طرفه و یک سویه باشد.

منتظری یادآور شد: وزارت خانه‌های مرتبط باید ورودی جدی داشته باشند و به انحای مختلف از تولیدکنندگان حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار