اسدی: هدف از حضور شورای معاونین اداره کل در مناطق، برطرف کردن کاستی ها درمناطق است

تهران (پانا) - جلسه پروژه مهر 99 منطقه 11 با حضور اسدی، رییس اداره حراست اداره کل شهر تهران و قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 در سالن الفبا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اسدی: هدف از حضور شورای معاونین اداره کل در مناطق، برطرف کردن کاستی ها درمناطق است

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، جلسه ویژه پروژه مهر 99 منطقه 11 با حضور اسدی رئیس اداره حراست اداره کل شهر تهران و هیئت همراه، گراوند مدیر آموزش و پرورش منطقه 11، شورای معاونین و کارگروه های پروژه مهر 99 در سالن الفبای منطقه 11 برگزار شد.
در این جلسه، گراوند ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و خیرمقدم به اسدی و هئیت همراه،گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در اجرای پروژه مهر 99 در سطح منطقه 11 ارائه کرد. گراوند گفت: همه ثبت نام ها به جز ثبت نام مدارس سمپاد انجام شده است و ثبت نام مدارس سمپاد بلافاصله بعد از اعلام نتایج انجام می شود. همچنین در سامانه سناد 96% از دانش آموزان ثبت شده اند؛ امتحانات نهایی شهریور در حال انجام است و بلافاصله بعد از پایان امتحانات نتایج اعلام و به دانش آموزان ارائه خواهد شد. گراوند در ادامه بیان کرد: منطقه 11 در بحث هدایت تحصیلی بهترین عملکرد را داشته و تعداد 126 نفر به هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای هدایت شده اند و تعداد 150 نفر هم در مرحله انتخاب رشته قرار دارند و این دانش آموزان به هنرستان ها یا رشته ریاضی و علوم انسانی هدایت می شوند تا روند تعادل در همه رشته ها در منطقه ایجاد شده و در این امر، توسعه مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش در منطقه مد نظر خواهد بود.
وی در ادامه اظهار داشت: در صد پوشش شبکه شاد در بهار 99 بسیار مناسب و قابل قبول بوده و توزیع کتب درسی در سطح مدارس در حال انجام است. گراوند افزود: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران، و نقل و انتقالات همکاران در سطح منطقه انجام شده است و امسال باهمکاری اداره کل، نقل و انتقالات مناطق به خوبی انجام شد؛ البته کمبودهایی نیز داریم که با کمک اداره کل جبران خواهد شد. گراوند در ادامه به بحث تأمین مواد ضدعفونی کننده در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی آمادگی کامل برای بازگشایی حضوری و یا مجازی مدارس را دارد.
درادامه اسدی، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تقدیر و تشکر از مدیریت منطقه و شورای معاونین و همکاران اداری و مسئولین کمیته ها و مدیران و معاونین مدارس جهت اجرای مناسب پروژه مهر 99 در منطقه 11 بیان کرد: هدف از حضور شورای معاونین اداره کل در مناطق برطرف کردن کم و کاستی ها درمناطق مختلف شهر تهران است. وی افزود: یکی از مباحث مهم بحث ثبت نام مدارس است که منطقه 11 کمترین چالش را در ثبت نام ها داشته است. فرایند هدایت تحصیلی نیز به خوبی انجام شده است که البته چالش هایی وجود دارد که باید رفع گردد.
اسدی گفت: استفاده از فضای مجازی و ویدئو کنفرانس ها در برگزاری جلسات باید مدنظر قرار گیرد. درخصوص سامانه شاد نیز ان شاءالله تا 15 شهریور ماه مشکلات رفع و به روزرسانی می گردد.
اسدی در ادامه گفت: در سال تحصیلی جدید، کلاس ها غالبا بصورت غیرحضوری خواهد بود ودانش آموزان پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم، دو هفته ابتدایی شروع سال را جهت آشنایی و کلاس بندی، در هفته دو جلسه به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد. وی افزود: توزیع کتب درسی در سطح شهر تهران در حال انجام است و باید کمی و کاستی ها در توزیع کتاب بر طرف گردد.
اسدی بیان کرد: در زمینه نقل و انتقالات و سازماندهی نیروی انسانی، منطقه 11 کارهای خوبی انجام داده است. اسدی در پایان گفت: صیانت از حقوق افراد و همکاران در اولویت حراست خواهد بود.
در ادامه جلسه شیخ زاده دبیر پروژه مهر 99 گزارشی از عملکرد کمیته های پنج گانه در خصوص اجرای پروژه مهر ارئه نمود و تمهیدات صورت گرفته را در این مورد بیان کرد.
در پایان جلسه مسئولین کمیته های پنج گانه گزارشی از عملکرد خود در اجرای پروژه مهر در منطقه 11 بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار