پویش مردمی با قرآن با حسین در عزای سید الشهدا ( علیه السلام)

تهران (پانا) - شبکه قرآن و معارف سیما با تاسی به ارادت سالار شهیدان به تلاوت قرآن، پویش مردمی با قرآن با حسین را در دومین سال پیاپی اجرا می کند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش مردمی با قرآن با حسین در عزای سید الشهدا ( علیه السلام)

به گزارش روابط عمومی شبکه قران و معارف سیما، همزمان با آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان، پویش مردمی با قرآن با حسین، همچون سال گذشته برگزار می شود. شرکت کنندگان در این پویش عهد می بندند تا با تاسی به سیدالشهدا روزانه یک صفحه از کلام الله مجید را قرائت کرده و ثواب آن را به روح آن حضرت و شهدای کربلا هدیه دهند.

این پویش که از سال گذشته برای نخستین بار در شب عاشورا و در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی کل کشور برگزار شد و با استقبال دوستداران قرآن و اهل بیت (علیه السلام) همراه بود، توسط شبکه قرآن و معارف سیما و با هدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم راه‌اندازی شده است، در ایام اربعین حسینی نیز به کار خود ادامه داد و زائران حرم‌های نجف و کربلا در سال گذشته در مسیر پیاده روی قرائت قرآن داشتند.

همچنین طرح سامانه آنلاین ختم قرآن در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir از روز جمعه اول محرم کلید خورده است و مخاطبان می توانند در طرح ختم قرآن کریم که در سایت شبکه قران بارگذاری شده است، مشارکت کنند.

سال گذشته در این پویش 570 بار ختم قران انجام شده است و ١٨ هزار و ٧٣٠ علاقه مند مشارکت در این طرح، طی ایام محرم و صفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما و ارسال تعداد صفحات مدنظر خود جهت قرائت، نام خود را در این پویش معنوی به ثبت رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار