رانندگان «سرویس مدارس» با همکاری پلیس و تاکسیرانی، آموزش می‌بینند

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح آموزش مجازی به رانندگان سرویس‌های مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان «سرویس مدارس» با همکاری پلیس و تاکسیرانی، آموزش می‌بینند

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: همه ساله قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پلیس راهور اقدامات خود در مورد ساماندهی سرویس‌ها مدارس را آغاز می‌کرد، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذ شده برای فعالیت مدارس، این اقدامات کمی متفاوت برگزار شد و در همین راستا معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب با دعوت از پیمانکاران سرویس مدارس شهر تهران آموزش‌های لازم را درباره نحوه فعالیت رانندگان سرویس مدارس در شرایط کنونی به آنان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله از این طرح بیش از یکصد پیمانکار حوزه سرویس مدارس شهر تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تحت آموزش قرار گرفتند. گفت: با توجه به اینکه زمان واقعی قطع زنجیره کرونا مشخص نیست، تلاش کردیم تا اقدامات و امور مربوط به بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان سرویس‌های مدارس را همچنان پیش ببریم و در همین راستا نیز به اجرای طرح آموزش مجازی به رانندگان رسیدیم.

همه‌خانی از ضرورت نصب نرم افزاری به نام تاکسیران برای همه رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: این اقدام در راستای انجام آموزش به شکل مجازی است و بنا شد تا رانندگان سرویس مدارس شهر تهران ملزم به نصب این نرم افزار تلفن همراه شوند.

به گفته وی، در این نرم افزار دوره آموزشی خاصی که توسط پلیس راهور طراحی شده برای رانندگان برگزار شده و تمامی رانندگان باید این دوره را به صورت غیر حضوری و با گذراندن محتویات آموزشی موجود در آن به پایان برسانند.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هماهنگی تاکسیرانی و پس از گذراندن این دوره آموزشی از رانندگان سرویس مدارس در همان اپلیکیشن آزمون گرفته خواهد شد تا اگر بنا شد سرویس‌های مدارس فعالیت خود را از سربگیرند، اقدامات بعدی براساس آن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار