آغاز داوری مرحله کشوری مسابقات سلول های بنیادی پژوهشسراهای کشور

تهران(پانا)_ داوری مرحله کشوری دومین دوره مسابقات سلول های بنیادی و پزشکی* بازساختی، ذیل اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای کشور در پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج  قطب کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز داوری مرحله کشوری مسابقات سلول های بنیادی پژوهشسراهای کشور

زهرا نیکویی، مدیریت قطب کشوری سلول های بنیادی در مصاحبه با پانا گفت: در این مسابقات سراسرب 5190 نفر از 31 استان کشور مشارکت داشته‌اند و طرح های خود را برای پژوهشسراهای استان ارسال کردند و 109 اثر از 224 نفر دانش آموز متوسطه به عنوان برگزیده استانی به قطب کشوری ارسال شده تا در مرحله کشوری مورد داوری قرار بگیرند.

وی افزود: داوری مرحله اول به صورت غیر حضوری در حال انجام است و تا پایان هفته به اتمام می رسد. مرحله دوم داوری به صورت دفاع بر خط و با استفاده از تماس تصویری با برگزیدگان مرحله اول خواهد بود و در مرحله سوم ارائه شفاهی سرنوشت برگزیدگان مسابقات سال جاری را مشخص خواهد کرد.

شایان ذکر است در تیر ماه امسال پیش رویداد دانش آموزی با هدف آموزش و آماده سازی شرکت کنندگان در این مسابقات توسط قطب کشوری برگزار گردید. این پیش رویداد شامل آموزش آنلاین ده عنوان کارگاه تخصصی بود.

*مینو سادات آقائی نژاد خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۰ تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار