کمک 17 میلیون تومانی بانوی بیرجندی به مناطق محروم مرزی

بیرجند (پانا) - حلما شرفی یکی از بانوان هنرمند استان خراسان جنوبی است که در فعالیت های خیریه شرکت می کند. او اخیراً مبلغ 17میلیون تومان به نیازمندان منطقه مرزی شهرستان درمیان کمک کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک 17 میلیون تومانی بانوی بیرجندی  به مناطق محروم مرزی

شرفی در گفت و گو با پانا درمورد کمک به همنوعان خود، اظهار کرد: مطلبی که در فضای مجازی مربوط به یکی از روستاهای مرزی شهرستان درمیان منتشرشده بود، به شدت روی وی تاثیر گذاشت.

او گفت: پس از مواجه شدن با این مطلب در فضای مجازی، شروع این کار خیر رقم خورد.
وی افزود: برای شروع این حرکت خداپسندانه، تمامی هزینه های مربوط به تولدش را با حمایت خانواده برای کمک به نیازمندان اختصاص داده و مردم را به مشارکت در این کار خیر دعوت کرده است.
او همچنین در مورد استقبال مردم از این کار خیر، گفت:خوشبختانه مردم به این مسئله توجه کردند و در مدت زمان کمی که تقریباً ده روز طول کشید مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان از کمک های مردمی جمع آوری شد و جمعاً با مبلغی که شخصا به این کار اختصاص داده، مبلغ 19میلیون و هشتصد هزار تومان جمع آوری کرده و به شکل سبدهای غذایی میان نیازمندان منطقه مرزی درمیان توزیع کرده است.
شرفی گفت: هنگامی که به آن منطقه رسیده، باورش نمی شد در منطقه ای که دو ساعت از مرکز استان فاصله دارد، انسان هایی زندگی می کنند که به معنای واقعی زیر خط فقر باشند. اگر همه انسان ها وجود خدا را در همه لحظه های زندگی خود احساس کنند و به باور قلبی برسند که خداوند تمام نیکی ها را به خودشان بازمی گرداند،حس نوع دوستی آنان شکوفا شده و برای کمک به نیازمندان داوطلب و پیش قدم خواهند شد.
شرفی افزود: این اتفاق به قدری روی وی تاثیر گذاشته که تصمیم دارد بیست روز دیگر دوباره به آن منطقه برود و کمک های شخصی و مردمی را بار دیگر به دست نیازمندان برساند.
به امید آن که همه مردم به نیازمندان کمک کنند و وضعیت تمامی انسان های ایران و جهان بهبود یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار