مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیر عامل فروشگاهای زنجیره ای رفاه دیدار کرد

تهران (پانا) - جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر دیروز با محمدی مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه دیدار و درخصوص مشکلات دانش‌آموزان محروم در سال جدید گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیر عامل فروشگاهای زنجیره ای رفاه دیدار کرد

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر دیروز یک شهریور ماه سال 99 با محمدی مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه دیدار و درخصوص مشکلات دانش‌آموزان محروم در سال جدید گفت‌وگو کرد.

در این جلسه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پیشنهاد داد تا مدرسه‌ای به نام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ساخته شود.

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه طرحی را در دستورکار خود قرار داده که در راستای آن بخشی از هر فاکتور خرید برای رفع مشکلات اولیه و نیازهای جدی طبقه فرودست جامعه هزینه شود. برنامه مسئولیت اجتماعی فروشگاه رفاه، برای کمک به افراد دارای مشکلات مالی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده است و بر این اساس این فروشگاه بخشی از هر فاکتور خریداری شده از تمام شعب خود را صرف اموری نظیر کمک به کودکان کار، سرپرستان خانوار، خانواده‌های آسیب دیده در کرونا، تحصیل کودکان در مناطق محروم و … خواهد کرد.

طبق اعلام فروشگاه رفاه درفاز اول اجرای این طرح مبلغ هزارتومان از خرید هر مشتری به تامین دانش‌آموزانی که توان پرداخت هزینه تحصیل و لباس خود را ندارند تعلق پیدا می‌کند. در مرحله اول قرار است ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار بگیرد. در مرحله دوم نیز برنامه‌ریزی شده تا به مادرانی که در تامین هزینه‌هایشان با مشکل مواجه هستند کمک شود. فروشگاه رفاه، برای تاثیرگذاری بیشتر این پویش از مهران مدیری نیز دعوت به همکاری کرده تا با استفاده از سرمایه اجتماعی این هنرمند اقدام به جذب بیشتر شهروندان کند. رسول محمدی عضو هیا‌ت‌مدیره و مدیرعامل رفاه دراین باره می‌گوید: ما به حوزه مسئولیت اجتماعی پایبند هستیم و در تلاشیم تا کارهای مثبتی را در این زمینه پیش ببریم و امیدواریم در جهت بهبود رفاه و حال خوب مردم سهمی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار