92 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان یزد به بهره برداری می رسد

یزد (پانا) - محمدرستگاری، فرماندار یزد از بهره برداری از 92 پروژه به مناسبت هفته دولت در یزد خبر داد و گفت 68 میلیارد تومان اعتبار در این پروژه ها استفاده شده که 28 پروژه توسط بخش خصوصی، 53 پروژه بخش دولتی و 11 پروژه مشارکتی است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
92 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان یزد به بهره برداری می رسد

محمدرستگاری فرماندار یزد در نشست خبری فرمانداران یزد و خاتم به مناسبت هفته دولت که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد از 92 پروژه به مناسبت هفته دولت در یزد خبر داد و گفت: 68 میلیارد تومان اعتبار در این پروژه ها استفاده شده که 28 پروژه توسط بخش خصوصی، 53 پروژه توسط بخش دولتی و 11 پروژه مشارکتی است.
رستگاری در ادامه افزود: این پروژه ها در زمینه های ورزشی، فرهنگی، کشاورزی، عمرانی و... راه اندازی شده که زمینه اشتغال 278 نفر در استان را فراهم کرده است.
وی در ادامه از ساماندهی اتباع خارجی در استان یاد کرد و گفت: یکی از دغدغه های بزرگ در استان که با همکاری دستگاه ها باید آن را ساماندهی کرد شناسایی اتباع غیر مجاز در استان است.
در ادامه این نشست جواد میر بهبودی سرپرست فرمانداری خاتم، شهرستان خاتم را جوان ترین شهرستان استان عنوان کرد و گفت: خاتم در زمینه کشاورزی و گردشگری یک منطقه مستعد است که به لحاظ کشاورزی شغل بیش از 95 درصد مردم این شهرستان را پوشش داده و کشاورزی و دامپروری و اقتصاد آن بر این پایه استوار است.
میربهبودی، خاتم را دارای 64 هزار هکتار جنگل و 200 هکتار بافت تاریخی قلمداد و بیان کرد: خاتم در زمینه گردشگری شاهراه ارتباطی چهار استان گردشگری کشور است.
وی از 83 پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومان در این شهرستان که در هفته دولت به بهره برداری می رسد خبر داد و افزود: 77 پروژه زیر ساختی شامل آب، برق، کشاورزی، منابع طبیعی و صنعتی خواهد بود.
وی از عملیات اجرایی 6 پروژه جدید که در منطقه آغاز خواهد شد خبر داد و گفت: پروژه های راه اندازی شده زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 200 نفر را ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار