اعلام آمادگی کمیته امداد اردستان جهت طبخ غذا و توزیع نذورات مردمی در ماه های محرم و صفر

اردستان(پانا)-رییس کمیته امداد شهرستان اردستان از اعلام آمادگی کمیته امداد جهت طبخ غذا و توزیع نذورات مردمی در ماه های محرم و صفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی کمیته امداد اردستان  جهت طبخ غذا و توزیع نذورات مردمی در ماه های محرم و صفر

ابوالقاسم صادقی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از مردم مومن، خیرین گرانقدر و خیریه ها و هیئات عزاداری شهرستان در اجرای مرحله اول رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان تشکر می شود.

وی افزود: در ماه های محرم و صفر با توجه به تحت تأثیر قرار گرفتن مناسبت‌های مذهبی به علت شیوع ویروس کرونا، مردم شهرستان می توانند نذورات خود را برای طبخ و حتی نذورات طبخ شده و بسته بندی شده خود را برای توزیع بین نیازمندان به این نهاد بدهند.

صادقی خاطرنشان کرد: این نهاد آمادگی دارد در ماه محرم و صفر به نیابت از مردم نیکوکار شهرستان نسبت به ادای نذورات آنان در قالب طرح‌های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» اقدام کند.

رییس کمیته امداد اردستان تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند خودشان غذای نذری طبخ کنند، می‌توانند غذا را پس از طبخ درون ظرف‌های یکبار مصرف قرار داده و در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا به نیابت از طرف آن‌ها در بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه امسال شیوه توزیع نذورات به علت شیوع ویروس کرونا تغییرکرده است، تاکید کرد: بر این اساس مردم خیراندیشی که نذری دارند می‌توانند نذورات خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در قالب طرح «احسان حسینی» برای تأمین سبدهای معیشتی نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا پس از ساماندهی اقلام خوراکی به‌صورت بسته‌های معیشتی تحویل خانوار نیازمند در سطح استان شود.

صادقی گفت: مردم نیکوکار شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز در قالب طرح «اطعام حسینی» در اختیار این نهاد قرار دهند تا غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی طبخ و در بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

شماره کارت 6037997950022500 و سامانه *8877*0311*1# اماده دریافت نذورات نقدی مومنین و عزاداران حسینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار