فرماندار اسلامشهر:

حفظ سلامتی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اولویت مهم ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا است

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار، معاون سیاسی، انتظامی، بخشداران و مسئولان ادارات و ارگان های منطقه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامتی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اولویت مهم ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا است

در این جلسه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفای اظهار کرد: 170 هیئت مذهبی در شب نخست ماه محرم در شهرستان برنامه خود را اجرا کردند که همکاری هیئت ها و عزاداران حسینی با مسئولان در رعایت پروتکل های بهداشتی کم نظیر بود.

او در ادامه با تبریک یکم شهریورماه روز پزشک بیان کرد: جامعه پزشکی کشور در ماه های اخیر 74 شهید مدافع سلامت را تقدیم کردند و امیدواریم مردم عزیزمان با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یاری گر کادر پزشکی و درمانی پرتلاش و ایثارگرمان در مقابله با این ویروس منحوس باشند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در چند روز اخیر ویروس کرونا در شهرستان هیچ مرگ و میری نداشته و روند بستری ها نیز کاهشی بوده و بی تردید با افزایش دقت نظر مردم و رعایت مواردی از جمله استفاده از ماسک، شستن مکرر دستها و رعایت فاصله اجتماعی باز هم شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

مرسلپور در رابطه با برگزاری مطلوب کنکور سراسری نیز تأکید کرد: ناظران بهداشتی شبکه بهداشت و درمان در تمامی حوزه های برگزاری کنکور حضور داشتند و موارد بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا مورد توجه قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر همچنین به عدم ثبت نام برخی دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: از والدین عزیز درخواست داریم تا اجازه ندهند فرزندانشان از تحصیل باز بمانند و در مدت زمان باقی مانده تا بازگشایی مدارس نسبت به ثبت نام فرزندانشان اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: حفظ سلامتی دانش آموزان مورد توجه دقیق ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا است و قطعاً در روند اتخاذ تصمیمات درباره نحوه برگزاری کلاس های درس در سال تحصیلی جدید حفظ سلامتی آینده سازان کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار