پیام مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت آغاز هفته دولت

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و آغاز هفته دولت را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مشترک مسعود مرسلپور فرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهربه شرح ذیل است:
در تقویم ایران اسلامی هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

آن دو یار دیرینه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت مردانی بودند که با ایمان، ساده زیستی و خدمت صادقانه، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمت گزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

در شرایط خطیر و حساس کنونی که علاوه بر تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی آمریکای جنایتکار، شیوع ویروس کرونا نیز مشکلات و خسارتهایی برای مردم ایجاد کرده، همه مسئولان و کارکنان ادارات و دستگاههای دولتی باید با تلاش مضاعف و خدمت صادقانه در جهت رفاه، آسایش و کم کردن دغدغه ها و نگرانی های مردم گام بردارند.

بدینوسیله ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، توفیقات روزافزون مدیران، کارمندان و کارکنان خدوم و متعهد دولت در شهرستان اسلامشهر را در مسیر خدمت به مردم از درگاه ایزد منان خواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار