رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج هشدار داد

سن ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد پایین آمده است

ظاهر شدن کرونا با علائم جدید در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به پایین آمدن سن ابتلا به کرونا در استان عنوان کرد در بیمارستان‌های استان بیمارانی با سن ۱۵ سال هم بستری هستند دارد و نسبت به پیک اول سنین پایینتری وجود دارد که زنگ خطر به صدا درآمده است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سن ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد پایین آمده است

سعید جاودان سیرت در نشست ستاد کرونا با اشاره به افزایش بیماران کرونایی و قرمز شدن وضعیت در استان گفت: در درمانگاه‌های سرپایی روزانه هر پزشک ۹۰ نفر را معاینه می‌کند و تعداد افراد بستری در بیمارستان بیشتر از ظرفیت وتخت‌های فعال است.

جاودان سیرت با بیان اینکه دو بخش را برای بیماران کرونایی اضافه کردیم افزود: سکسه، درد گوش، آبریزش و علائم گوارشی مثل دل درد و اسهال به علائم دیگر کرونا اضافه شده اند.

او با اشاره به پایین آمدن سن ابتلا به کرونا در استان بیان کرد: در بیمارستان‌های استان بیمارانی با سن ۱۵ سال هم بستری هستند دارد که نسبت به پیک اول سنین پایینتری وجود دارد که زنگ خطر به صدا درآمده است.

جاودان سیرت افزود: برخی از مبتلایان به این ویروس بدون علائم زمینه ای و بدون اینکه خودشان تصور کنند در بیمارستان‌ها بستری شده اند.


رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج ساده انگاری این ویروس را خطرناک دانست وبه مردم توصیه کرد: این بیماری یک واقعیت ملموس است و آن چیزی که باعث کنترل این بیماری است رعایت مسائل بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در مراسم تشییع و تدفین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار