برتری منطقه1 برای دومین سال متوالی در حوزه درآمد

تهران(پانا)- سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران لوح تقدیر برتری منطقه1 برای دومین سال متوالی به عنوان آموزش و پرورش برتر شهر تهران در حوزه درآمد را به نمایندگی از مدیرکل شهر تهران به صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برتری منطقه1 برای دومین سال متوالی در حوزه درآمد

جلسه ویژه پروژه بازگشایی مدارس منطقه1 در سال تحصیلی 1400-1399 با حضور ربوشه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اتاق کنفرانس دفتر صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 برگزار شد.
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، روزشنبه1 شهریورماه 1399 اعضای ستاد بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه1 با حضور ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 تشکبیل جلسه دادند.

ربوشه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن قدردانی ویژه از فعالیت ها صورت گرفته در آموزش و پرورش منطقه1 خلاقیت و نوآوری های صورت گرفته در این منطقه را ستودنی توصیف نموده و افزود: مناطق آموزش و پرورش شهر تهران باید بتوانند در بسیاری از حوزه ها مستقل عمل کنند و این اعتماد سبب شکوفایی توانمدی های مناطق و به ثمر رسیدن طرح های خلاقانه خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران فعالیت کمیته های مختلف پروژه بازگشایی مدارس منطقه1 را ارزشمند توصیف نمود و تلاش چشمگیر صورت گرفته در حوزه رشد پوشش هنرستان های منطقه و حضور چشمگیر دانش آموزان در این مدارس را نیز بسیار ازرشمند دانست.

صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 نیز ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی همکارانش در روزهای آستانه بازگشایی سال جدید تحصیلی، حمایت حداکثری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در راستای عملیاتی شدن طرح ها و شروع شکوهمند سال تحصیلی در منطقه1 را ضروری و بسیار ارزشمند توصیف نمود.

عباسی، دبیر ستاد پروژه بازگشایی سال تحصیلی جدید در منطقه1 و همینطور مسئولین سایر کمیته های این ستاد، گزارش های مفصلی از روند فعالیت های صورت گرفته را ارائه کردند و پیرامون چالش ها و مشکلات نیز بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان این نشست که با رعایت کامل فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی صورت پذیرفت، ربوشه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران لوح تقدیر برتری منطقه1 برای دومین سال متوالی به عنوان آموزش و پرورش برتر شهر تهران در حوزه درآمد را به نمایندگی از مدیرکل شهر تهران به صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار