وزارت ارتباطات بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان درنظر می‌گیرد

هزینه اینترنت ، چالش ۵۹ درصد از استفاده‌کنندگان شبکه شاد است

تهران ( پانا) - وزیر ارتباطات براساس نتایج یک نظرسنجی، در زمینه ارائه اینترنت رایگان به معلم‌ها و دانش‌آموزان، تصمیم‌گیری خواهد کرد. نظرسنجی که آرای آن نشان می‌دهد هزینه اینترنت ، چالش ۵۹ درصد از استفاده‌کنندگان شبکه شاد است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
وزارت ارتباطات بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان درنظر می‌گیرد

به گزارش ایرنا، از سال گذشته و با شیوع پاندومی کرونا، آموزش مجازی در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و دانش آموزان بیش از پنج ماه، آموزش مجازی را تجربه کردند.

اکنون با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و تاکید کارشناسان بر این که آموزش مجازی باید در کنار آموزش فیزیکی ادامه داشته باشد، تعریف بسته‌‎های اینترنت برای دانش آموزان، دانشجویان و معلمان نیاز جدی است که ارائه آن در وزارت ارتباطات دنبال می‌شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» امروز (شنبه) اعلام کرد: قرار است وزارت ارتباطات برای سال جدید تحصیلی، بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان درنظر بگیرد.

وی در اینستاگرام خود نوشت: برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته‌های رایگان برای معلم‌ها و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، برنامه‌ریزی می شود و با ارائه چند سووال از مردم خواست در نظرسنجی شرکت کنند تا نتایج نظرسنجی بتواند آنها را در تصمیم‌گیری درست همراهی کند.

بر اساس این نظرسنجی ۵۲ درصد مردم برای آموزش مجازی از اینترنت همراه استفاده می‌کنند. ۷۳ درصد برای آموزش مجازی از سایر پیام‌رسان‌ها و ابزارها استفاده می‌کنند و ۲۷ درصد فعالیت‌شان بر بستر شبکه دانش‌آموزی شاد است.

۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند، آموزش مجازی هزینه اینترنت‌ آن‌ها را افزایش داده است و ۵۹ درصد نیز اعلام کرده‌اند چالش اصلی آنها هزینه اینترنت است و این هزینه بیش از کیفیت اینترنت برای‌شان چالش برانگیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار