در مراسم رونمایی از یادمان شهدای سازمان پژوهش و برنامه ریزی؛

ملکی: ماموریت ما تنها کتاب درسی نیست، بلکه دمیدن روح معنویت در کالبد دانش‌‌آموزان است

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اهمیت ماموریت این سازمان،  یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این سازمان را دمیدن روح معنویت در کالبد دانش‌آموزان ذکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ملکی: ماموریت ما تنها کتاب درسی نیست، بلکه دمیدن روح معنویت در کالبد دانش‌‌آموزان است

حسن ملکی در مراسم یادمان شهدای این سازمان که صبح امروز برگزار شد، با فرستادن درود به روح همه شهیدان تاریخ اسلام در روز دوم محرم در سالروز شهادت سالار شهیدان اظهار کرد: «امروز با یاد سالار شهیدان، به یاد شهدایی که سربازان آن امام هستند یادمانی برگزار می‌شود. روزی که یادمان شهدا در اینجا استقرار پیدا کرد روزی است که کاروان سیدالشهدا در کربلا استقرار یافت.»

ملکی با اشاره به تفاوت برگزاری مراسم محرم در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: «امسال تمام سازمان باید در اینجا حضور پیدا می‌کردند ولی میسر نشد چون باید فاصله‌گذاری‌ها را رعایت می‌کردیم. تفاوت دوم محرم امسال این است که محرم بدون حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. رفتن او برای ما بسیار ناگوار بود اما از طرفی منشا خیر و برکتی بود برای تولد حاج قاسم‌های دیگر.»

وی با اشاره به ساخت یادمانی در کریدور ورودی ساختمان مرکزی سازمان پژوهش اظهار کرد: «ماموریت ما فقط تولید کتاب درسی نیست، ماموریت ما دمیدن روح معنویت در کالبد سازمان و کتاب‌های درسی و دانش‌آموزان این کشور است و ما با مشورت دوستان به ویژه آقای مرتضایی معاون سازمان تصمیم گرفتیم در این جغرافیای محدود یک تاریخ بسازیم. از امروز همه همکاران به محض ورود به سازمان با یاد شهیدان روز خود را آغاز می‌کنیم.»

رئیس سازمان پژوهش ادامه داد: «باید اینجا را هرروز بوسید چون یاد شهدا اینجا هویداست. من به برادران و خواهران عزیز توصیه می‌کنم برای دو شهید بزگوار سلیمی جهرمی و موسوی که هردو رئیس سازمان بودند حمد و سوره‌ای بخوانند. علاوه بر این دو شهیدان رجایی و باهنر از کارشناسان سازمان بودند که باید تصویرشان اینجا نقش ببندد و در راس آنها شهید سپهبد قاسم سلیمانی است. نام و یاد این پنج شهید باید در اینجا جاودان بماند.»

بعد از سخنرانی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، یادمان شهیدان باحضور حجت الاسلام صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار