بستری ۴۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی اردبیل

اردبیل (پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۴۰ بیماری جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۴۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد ۲۲ نفر در اردبیل، ۴ نفر در پارس آباد، ۵ نفر در مشگین شهر، ۱ نفر در بیله سوار، ۲ نفر در گرمی و ۶ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۲۲ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند.

او افزود: در حال حاضر تعداد ۲۸۰ نفر در مراکز درمانی استان اردبیل بستری بوده که از این تعداد ۶۴ نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و متاسفانه ۳ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند که به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: از خانواده‌های عزیز درخواست می‌کنیم از انجام سفر‌های غیرضروری در فرصت یک هفته بعد کنکور تا عاشورای حسینی خودداری کنند.

حبیب زاده افزود: بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی مجددا تاکید و از عموم مردم شریف استان درخواست می‌کنیم رعایت این دستورالعمل‌ها را در اولویت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار