دانش آموزان اردبیلی درمسابقات فرهنگی هنری 64 رتبه کشوری را به خود اختصاص دادند

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از کسب 64 رتبه اول، دوم ،سوم و برگزیده کشوری در جشنواره فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان اردبیلی درمسابقات فرهنگی هنری 64 رتبه کشوری را به خود اختصاص دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به پایان مرحله کشوری مسابقات فرهنگی هنری که امسال با توجه به همه گیری « ویروس کووید19 » بصورت مجازی برگزار شد، گفت: در جریان برگزاری مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و جشنواره فردا، دانش آموزان استان اردبیل بعد از طی مراحل آموزشگاهی، منطقه ای و استانی، موفق به راه یابی به مرحله کشوری شدند که در نهایت با کسب 64 رتبه اول، دوم، سوم و برگزیده کشوری به کار خود پایان داد.

او با تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرایند اجرای جشنواره از طریق فضای مجازی و آنلاین و حضور فعال دانش آموزان در این فرایند اظهار امیدواری کرد با توجه به شرایط مسابقات و داوری مرحله کشوری بتوانیم در سال تحصیلی پیش رو نیز حائز رتبه های برتر شویم.

گفتنی است: امسال با درخشش دانش آموزان اردبیلی درکسب رتبه های برتر کشوری نسبت به سال گذشته این استان رشد 166 درصدی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار