رییس حوزه هنری:

حوزه هنری، استودیوی صدا برای هنرمندان مازندران تأمین می‌کند

سینماهای آمل، بهشهر و ساری توسعه می‌یابند

ساری (پانا) - رئیس حوزه هنری مازندران از اختصاص مکانی به استودیو صدا برای هنرمندان استان خبر داد که به زودی در حوزه هنری با شرایط مناسبی برقرار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۷۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حوزه هنری، استودیوی صدا برای هنرمندان مازندران تأمین می‌کند

مهدی معصومی گرجی امروز در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران حوزه هنر انقلاب ویژه گرامیداشت خبرنگار هنرمند مدافع حرم شهید «هادی باغبانی» از این شهید که ۲۸ مرداد سالروز شهادتش بود، یادی کرد و گفت: هادی باغبانی نمونه بارزی از یک خبرنگار متعهد است که با دوربین خود به مکاشفه راستی پرداخت.

رئیس حوزه هنری مازندران از اختصاص مکانی به استودیو صدا برای هنرمندان استان گفت و تصریح کرد: هنرمندان ما برای ضبط و تولید آثار صوتی که نیاز به فضای مناسب دارد باید هزینه های هنگفتی پرداخت کنند اما این امکان به زودی در حوزه هنری با شرایط مناسبی برقرار می شود.

معصومی گرجی همچنین از ادامه پیگیری های خود برای ساخت پردیس سینمای ایران خبر داد و گفت: قرار است این مجتمع توسط شرکت «بهمن سبز» در هفت طبقه در ساری ساخته شود که البته همکاری استانداری مازندران، فرمانداری و شهرداری ساری برای آغاز این پروژه بزرگ بسیار مؤثر است.

این مسئول با اشاره به روند بازسازی و توسعه سینماهای مازندران گفت: سینماهای آمل، سپهر ساری و بهشهر در این برنامه قرار دارند و تعداد سالنهای سینما سپهر ساری نیز به چهار سالن افزایش می یابد.

او همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: امسال نیز برنامه شور هنر متشکل از نقّالی، شعرخوانی، تعزیه و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب تفاهمنامه ای با سازمان تبلیغات اسلامی در یکی از هیات های مذهبی شهرستان بابل برگزار می شود و برگزاری جشنواره نقالی «چرخ دل» به صورت مجازی، ارسال پوسترهای عاشورایی به ادارات استان و برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی (هنرمندان سراسر کشور) در ایستگاههای راه آهن شمال به مناسب محرم از برنامه های دیگر پیش روی این مرکز خواهد بود.

همچنین ساخت ۲ فیلم مستند با موضوع کرونا، تولید آلبوم موسیقی آیینی - مذهبی، تولید مجموعه خاطرات از ۵۰ شهید روستای«قراخیل» قائمشهر، خاطرات شفاهی کرونا، ساخت اثری به یاد پزشک شهید «بهرام طهماسبی» رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) آمل و تشکیل شورای تخصصی در واحد های مختلف حوزه هنری مازندران از دیگر مواردی بود که رئیس این مرکز به عنوان نمونه هایی از فعالیتهای مهم و در حال اقدام این نهاد انقلابی عنوان کرد.

یاسر یمینی مسئول روابط عمومی حوزه هنری مازندران نیز از برنامه‌ریزی برای تشکیل شورای هنر و رسانه (کارگروه تخصصی هم اندیشی رسانه) در این مرکز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار