معزی: دولت هم دیپلماسی را به کار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب بخشیده است

تهران (پانا) - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در آستانه روز صنعت دفاعی با اشاره به اینکه دولت هم دیپلماسی را به عنوان ابزار تامین امنیت ملی⁩ به کار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب فوق‌العاده‌ای بخشیده؛ گفت دولت همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معزی: دولت هم دیپلماسی را به کار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب بخشیده است

علیرضا معزی به مناسبت روز صنعت دفاعی و رونمایی از دستاوردهای دفاعی دولت در رشته توییتی نوشت:

«سال‌های اخیر، سال‌های ایجاد⁧ بازدارندگی⁩ بوده‌اند، بازدارندگی‌ای که از آسیب‌پذیری ما کاسته است. ⁧دیپلماسی⁩ از انزوا جلوگیری می‌کند،⁧ اقتصاد بدون نفت⁩ از شدت عوارض تحریم⁩ می‌کاهد و توانمندی دفاعی هم از سطح تهدیدات. دولت چه در سال‌های⁧ برجام⁩ و چه در سال‌های تحریم⁩، هم دیپلماسی را به عنوان ابزار تأمین امنیت ملی⁩ بکار گرفته و هم رشد صنعت دفاعی را شتاب فوق‌العاده‌ای بخشیده؛ همانقدر که دولت دیپلماسی بوده، دولت دفاع هم بوده است. گواه، ارتقای قابل توجه توان رزم ایران در تمام حوزه‌هاست.

در سال ٩٩ زنجیره پیشرفت‌ها در تولید انبوه جنگنده کامل شد و نخستین خروجی تولید انبوه⁧ جنگنده کوثر⁩ به سازمان رزم نیروی هوایی ارتش⁩ ملحق شد. رویداد بزرگی برای ایران و پیام روشنی برای جهان که در دشوارترین ایام هم، هنوز و همچنان چهره‌ی⁧ ایران قوی⁩ پیداست.»

به گزارش ایرنا،در آیین بهره برداری و رونمایی از دستاوردهای ملی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صنعت دفاعی که به مناسبت ٣١ مرداد روز «صنعت دفاعی» با حضور رییس جمهوری برگزار شد، با دستور دکتر روحانی «خط تولید موتور ملی اوج » افتتاح و از «موشک بالستیک شهید حاج قاسم»،« موشک کروز شهید ابومهدی» و «اولین موتور توربوفن سبک جهش» رونمایی شد. همچنین رییس جمهوری ضمن دستور رونمایی از نمایشگاه اقتدار پهپادی وزارت دفاع که در اصفهان دایر شد، به صورت ویدیو کنفرانس از این نمایشگاه بازدید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار