بازدید فرماندار اسلامشهر ازحوزه های برگزاری کنکور سراسری

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر صبح امروز با حضور در دبیرستان های شیخ کلینی، قاضی طباطبایی و ام ابیها(س)آموزش و پرورش منطقه ، سه حوزه برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ از روند رقابت هفت هزار و ۳۰۹ داوطلب در این آزمون بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار اسلامشهر ازحوزه های برگزاری  کنکور سراسری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در حاشیه این بازدید که بنار رئیس آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشت، مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در کنکور امسال اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در هفته های اخیر توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان برگزاری کنکور سراسری در اسلامشهر شرایط لازم برای برگزاری مطلوب کنکور فراهم شده و مشکل خاصی در فضای امتحانی مشاهده نشد.

او با بیان اینکه ناظران شبکه بهداشت و درمان جهت بررسی بهداشت محیط و رعایت پروتکل ‏های بهداشتی درحوزه های برگزاری آزمون مستقر هستند، افزود: موارد اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت تمام در حوزه های برگزاری کنکور مورد توجه قرار گرفته است.

مرسلپور ادامه داد: با توجه به استعداد و توانمندی بالای دانش آموزان شهرستان انتظار داریم تا درصد قابل توجهی از داوطلبان با رتبه های خوب در دانشگاههای دولتی پذیرفته شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار