آغاز کنکور سراسری در ابرکوه با رقابت داوطلبان رشته هنر

ابرکوه (پانا) - آزمون سراسری سال ۹۹ از امروز چهارشنبه ۲۹ مردادماه با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر درسراسر کشور از جمله شهرستان ابرکوه تحت تدابیر ویژه بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کنکور سراسری در ابرکوه با رقابت داوطلبان رشته هنر

مدیر آموزش و پرورش ابرکوه از افزایش 10 درصدی آمار داوطلبان کنکور 99 در ابرکوه خبر داد و گفت این آزمون از امروز با رقابت 167 داوطلب در رشته هنر آغاز شد .

محمدعلی کریمی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در گروه های آزمایشی مختلف گفت : از یک هزارو77 داوطلب، تعداد 68 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 391 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و 264 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش ابرکوه ادامه داد: 167 داوطلب نیز در گروه آزمایشی هنر و 182 نفر نیز در گروه آزمایشی زبان های خارجی متقاضی شده اند.

کریمی با اشاره به متفاوت بودن دفترچه آزمون سراسری 99 خاطرنشان کرد: کنکور سراسری 99 با توجه به نظام های آموزشی جدید و قدیم و دفترچه آزمون متفاوت برای هر گروه و نظام آموزشی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است : کنکور سراسری 99 با آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح امروز چهارشنبه 29 مرداد ماه در سالن دانشگاه آزاد ابرکوه با رعایت پروتکل بهداشتی آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار