در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قدس مطرح شد؛

تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی برای مشاغل آسیب دیده

شهرقدس(پانا)_ چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس، با حضور رئیس جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی و نمایندگان دستگاه های اجرائی مرتبط در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی برای مشاغل آسیب دیده

علیرضا ناصری پور، سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به یکی از مهم ترین سازکارهای کارگروه اشتغال بیان کرد: با توجه به لزوم تحقق شعار سال می توان گفت یکی از مهم ترین ساز و کارهای کارگروه اشتغال، موضوع اشتغالزایی شهرستان است.

او با تاکید بر تمدید اعتبار ثبت نام در سامانه کارا مختص مشاغل آسیب دیده می گوید: در خصوص تسهیلات کرونایی باتوجه به این که زمان ثبت نام به اتمام رسیده اما برای کمک به مشاغل آسیب دیده در شرایط موجود مهلت ثبت نام برای دستگاه ها، کارگاه ها و اشخاص دارای کد کارگاهی مجدد تا ۱۵ شهریور و کسانی که کد کارگاهی ندارند تا آخر شهریور ماه به تصویب رسیده است.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس با اشاره به طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: در راستای طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرستان قدس تمهیدات لازم در رابطه با موضوع اشتغال و دیگر موارد صورت گرفته است.
گفتنی است، در این نشست ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل از سوی دستگاه های اجرائی مرتبط، به ارائه گزارشی در راستای اقدامات صورت گرفته نسبت به سامانه رصد اشتغال و دیگر موارد پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار