باستانی: هر سرویس دانش آموزی یک مدرسه ی سیار است

تهران (پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران،در اختتامیه دومین جشنواره خانواده حمل و نقل دانش آموزی منطقه 14، هر سرویس دانش آموزی را یک مدرسه سیار بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: هر سرویس دانش آموزی یک مدرسه ی سیار است

عباس باستانی، ریس سازمان دانش آموزی شهر تهران، در اختتامیه دومین جشنواره خانواده حمل و نقل دانش آموزی در منطقه 14بیان کرد: سازمان دانش آموزی در دو حوزه فرهنگی وتربیت اجتماعی و همچنین نظارت بر سرویس دانش آموزی مدارس فعالیت می کند.
وی افزود: این برنامه در ذیل فعالیت های فرهنگی، برای تجلیل از پیمانکاران حمل و نقل دانش آموزی است که به همت مجموعه آموزش و پرورش منطقه 14 درحال اجراست.
باستانی گفت: تا به حال در کل شهر تهران حدود 183 هزار دانش آموز از این سرویس های حمل و نقل استفاده می کنند و حدود 22 هزار راننده در زمینه حمل و نقل دانش آموزان خدمت رسانی میکنند.
باستانی در ادامه به خبرنگاردانش آموز پانا گفت: سازمان دانش آموزی بر این عقیده است که سرویس دانش آموزی یک مدرسه ی سیار است و راننده هم معلم این مدرسه سیار است و همین مهم توجه به بعد فرهنگی و تربیت اجتماعی را پر رنگ تر می کند.
وی گفت: نیت ما تربیت صحیح اجتماعی دانش آموزان است که می توان با آموزش منش های 12 گانه سازمان دانش آموزی به پیشرفت اجتماعی و فرهنگی این عزیزان کمک کنیم زیرا پیشرفت نسل جوان این جامعه آینده ی این جامعه را تضمین میکند.

*مبینا سبزه علی و فاطمه آبروش، خبرنگار دانش آموزانمنطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار