فرماندار رشت:

هموطنان توصیه سفر نکردن را جدی بگیرند

رشت ( پانا)- فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که سلامت مردم اولویت همه دستگاه ها است، گفت هموطنان توصیه مهم سفرنکردن با وجود بیماری کرونا را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هموطنان توصیه سفر نکردن را جدی بگیرند

به گزارش ایرنا، علی فتح الهی غروب سه شنبه در جلسه شورای ساماندهی سواحل شهرستان رشت در فرمانداری افزود: یک زمانی از تعطیلات و حضور مسافران استقبال می کردیم اما اکنون با وجود بیماری کرونا و وضعیت قرمز بیماری، شرایط برای حضور مسافران و گردشگران در شهرستان رشت فراهم نیست.

وی اظهار کرد: از اینکه نمی توانیم پذیرای مسافران در شرایط کرونایی باشیم دلگیر هستیم اما سلامت مردم و حفظ جان آنها بسیار برای ما مهم است، بنابراین از هموطنان خواهش می کنیم که به شهرستان رشت سفر نکنند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های خدادادی و طبیعی گیلان و شهرستان رشت در بخش های دریا، طبیعت و جنگل خاطرنشان کرد: می طلبد که برنامه ریزی درست، بهینه و صحیح برای بهره مندی از این ظرفیت ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آب و هوا و سرسبزی باید درآمد و برکات داشته باشد، اضافه کرد: بیش از ۲۰ کیلومتر سواحل در شهرستان رشت داریم با توجه به دسترس بودن این سواحل استقبال مسافران را داریم که البته حضور مسافران در موضوع سواحل با توجه به بیماری کرونا نسبت به سنوات گذشته متفاوت است.

فرماندار شهرستان رشت ایجاد طرح های سالم‌سازی مناسب و در شان مردم را جز اولویت ها دانست و خاطرنشان کرد: بهترین سواحل را در شهرستان رشت داریم اما نتوانستیم از آنها برای ایجاد طرح های سالم سازی استفاده کنیم.

رئیس بهداشت شهرستان رشت نیز در این جلسه در سخنانی با یادآوری شیوع و اوج بیماری کرونا در استان گیلان در اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال گفت: در این مرحله توانستیم با همدلی و همیاری بیماری را تا حد زیادی کنترل کنیم.

جلال برشان افزود: ویروس کرونا خطرناک است، تنها راه مقابله با این بیماری رعایت بهداشت فردی و ضرورت توجه به پروتکل های بهداشتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار