هیئت های مذهبی می توانند مراسمات خود را در آموزشگاه سینا روستای کسرینه کاشمر برگزار کنند

کاشمر(پانا)- مدیر مدرسه دخترانه سینا، روستای کسرینه کاشمر خبر دادهیئت های مذهبی می توانند مراسمات خود را در آموزشگاه سینا کاشمر برگزار کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هیئت های مذهبی می توانند مراسمات خود را در آموزشگاه سینا  روستای کسرینه کاشمر برگزار کنند

رضا محمدیان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کاشمر در بازدید خود از مدرسه دخترانه سینا در رابطه با نمازخانه تازه تاسیس مدرسه گفت: من در زمان ساخت این پروژه، فکر نمی کردم که این پروژه به سرانجام برسد چون کارهای زیادی برای انجام داشت که به بهره برداری برسد، اما با تلاش مدیر مدرسه خانم راضیه کشوری توانستیم این نمازخانه را در هفته های گذشته افتتاح کنیم.

او پس از بازدید از نحوه اجرای بتن ریزی حیاط مدرسه گفت: این پروژه بسیار به دانش آموزان عزیز کمک می کند و باعث می شود آنها با خیال آسوده به درس هایشان رسیدگی کنند که در بین آن تفریحات سالم با برنامه ریزی مناسب می توانند در محیط مدرسه داشته باشند.

راضیه کشوری مدیر مدرسه دخترانه سینا نیز تصریح کرد: نیمی از محیط با کمک های خیرین بزرگوار سیمان کاری شده است و زمان کوتاهی برای به پایان رسیدن باقی مانده است.

او گفت: ما به 20 میلیون تومان احتیاج داریم تا بتوانیم نیمه دیگر محیط مدرسه را سیمان کاری کنیم و انشالله به لطف و عنایت پروردگار و با کمک شما عزیزان بتوانیم این کار را به اتمام برسانیم.

کشوری ادامه داد: ما به هیئت های مذهبی در ماه محرم اطلاع رسانی می‌کنیم که می توانند مراسمات خود را در این مکان اجرا کنند، چرا که محیط مناسبی برای این کار است و می توانند برای گفتگو و برنامه ریزی به آموزشگاه مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار