برگزاری جلسه شوراهای آموزش و پرورش استان

بن (پانا)_ جلسه شوراهای آموزش و پرورش استان به صورت ویدیو کنفرانس وبا حضور معاون وزیز آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شوراهای آموزش و پرورش استان

در این جلسه دکتر قائد امینی ضمن تشکر از همکاری نماینده ولی فقیه ،استاندار و فرمانداران با مجموعه آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش استان در خصوص فعالیت های مجازی در شرایط خاص بیماری کرونا ارائه داد و با توجه به اعتماد خانواده ها به نهاد آموزش و پرورش نهایت همکاری فرمانداران را خواستار شد.

در ادامه دکتر زینی وند معاون وزیر نیز با تقدیر از فرمانداران، مدیر کل و معاونین بحث تعلیم و تربیت را از مباحث مورد توجه در دین و اجتماع دانست و افزود: به علت اینکه آموزش و پرورش در تربیت انسان های بالنده و سالم تاثیر بسزایی دارد در تمام کشور ها مورد توجه قرار می گیرد و توقع از آموزش و پرورش تربیت شهروندان سالم است.بنابر این تمام مدیران اجرایی باید با این سازمان همکاری کنند مخصوصا در این زمان که مدارس تعطیل شدند ولی این به معنای تعطیلی آموزش نیست .

در ادامه دکتر قاسم پور معاون تربیت بدنی و بهداشت استان با اشاره به یکی از اهداف سند تحول آموزش و پرورش که تربیت دانش آموزان سالم با اعتماد به نفس و جمع گرا می باشد به لزوم ارتقای اطلاعات دانش آموزان در حوزه سلامت و ترویج زندگی فعال و کنترل چاقی پرداخت و راهکارهایی را ارائه داد.

در ادامه، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بن برگزار شد.

حجت الله نادری رئیس آموزش و پرورش شهرستان از بازگشایی مدارس از اواسط شهریور ماه به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در کشور نام برد که در سال جاری با شرایط کرونا با مشکل روبه رو شده اما برنامه ریزی های دقیق برای بازگشایی مطمئن مدارس انجام گرفته است.

زیر ساخت های اینترنت در مناطق و روستاهای شهرستان بررسی شده و دانش آموزانی که به هر دلیل به اینترنت دسترسی ندارند شناسایی شده اند و درسنامه،DVDو سی دی رایگان برای آنها تدارک دیده شده است.

با توجه به اعلام ستاد کرونا آموزش در مناطق سفید با تراکم کم حضوری، در مناطق زرد به صورت نیمه حضوری و در مناطق قرمز به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد و برنامه های صدا و سیمای ملی و استانی صورت خواهد گرفت.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار